Monika Czaplicka

W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga cza​plicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.

Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.

W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Kamil Bolek

Kamil Bolek, ekspert w zakresie wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash – międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. PR-owiec i psycholog zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor i wykładowca

Aleksandra Kutz

Artystka i dziennikarka. Osobowość medialna. Propagatorka kultury i sztuki. Reżyseruje videoklipy i filmy dokumentalne.  Dyrektor ds.rozwoju kwartalnika literackiego ” Literacje” pod auspicjami Instytutu Literatury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego.  Prowadzi programy telewizyjne i radiowe m.in. ” Ola W trasie”, „Najgorszy polski kierowca” ” Przyjazne Motocyklistom”czy cykl literacki ” Afery z Litery” w Polskim Radio. Ceniona postać w świecie motoryzacji, aktywnie jeździ na motocyklu organizuje mistrzostwa motocyklowe oraz jest kierowcą rajdowym. Maluje i projektuje a w wolnych chwilach uprawia sztuki walki. Zaangażowana w sprawy charytatywne na rzecz podnoszenia jakości życia i zwiększania świadomości społecznej.

Marek Skała

Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Oraz 3 bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych”, „Manipulacja Odczarowana” i „77 Historii…”. Nagroda: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR, Złote Pióro Polonii – Wiedeń 2019. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF oraz International Federation of Journalists.

Michał Raszka

Dyrektor działu komunikacji w agencji public relations Grupa PRC Holding. Rzecznik prasowy wielu instytucji i firm, twórca kampanii public relations, media relations, promocyjnych i marketingowych ponad
30 instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego, doradca polityczny i ds. wizerunku. Wykładowca akademicki, trener, autor publikacji naukowych, prelegent ogólnopolskich konferencji. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich m.in. TVN, TVN24, Wirtualnemedia.pl.

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

Magda Urbaniak

Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Założycielka MaxTractor.agency. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu.Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Autorka bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Regularnie pisze o skutecznej komunikacji w biznesie dla takich tytuów jak: Magazyn E-commerce, Sprawny Marketing, Magazyn Online Marketing. Wykładowca na DSW i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

Jakub Mrugalski

Przez lata zawodowo związany z branżą IT i bezpieczeństwem. Swoją karierę rozpoczynał jako programista w jednym z największych portali internetowych w Polsce, Interia.pl, a następnie swoje umiejętności w zakresie zarządzania systemami Linux wykorzystywał do ochrony 30% światowego ruchu internetowego w ramach pracy w międzynarodowej korporacji Akamai. Obecnie całkowicie oddany bezpieczeństwu IT realizuje swoje pasje zarówno jako tester penetracyjny w Niebezpiecznik.pl, jak i trener prowadzący szkolenia techniczne z Atakowania i Ochrony Webaplikacji. Z racji posiadania rzadkiej wśród informatyków umiejętności komunikacji z tzw. „zwykłym użytkownikiem”, Kuba jest także trenerem i współautorem szkoleń z zakresu Security Awareness dedykowanych nietechnicznym pracownikom biurowym wykorzystującym w swojej pracy komputer i internet.

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Współzałożyciel pierwszego w Polsce festiwalu i konkursu dla sprzedawców Polish National Sales Awards. Ambasador i juror Golden Drum w Polsce. Członek rady programowej Fundacji Komunikacji Społecznej (FKS). Członek Rady Ekspertów Marketingu w Uczelni Łazarskiego. Członek jury festiwali: Camerimage, Crackfilm, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR.
Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej.
Od 1999 właściciel Wydawnictwa Reklamowego AdPress i redaktor naczelny magazynu Brief.
Od 11 lat uczestnik rynku marketingu miejsc. Twórca platformy Brief for Poland służącej wymianie doświadczeń między regionami. Twórca platformy Brief for Poland, idei Trójkąta Efektywności Briefu oraz programu 5 x Polska. Pomysłodawca pierwszego w Europie Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc Welcome Festival.
Członek Kolegium Marki Dolnego Śląska. Członek Rady Ekspertów projektu Konsorcjum Marki Poznań przy prezydencie Ryszardzie Grobelnym. Członek Rady Promocji Polskiej Zdrowej Żywności przy Ministerstwie Rolnictwa RP.

Tomasz Walaszczyk

Ekspert w dziedzinie nieszablonowych iluminacji przestrzeni publicznej. Regionalny dyrektor sprzedaży w IPB Decoration, jednego z liderów rynku oświetlenia i dekoracji przestrzeni w Europie. Od wielu lat zajmuje się kreowaniem niekonwencjonalnych projektów iluminacyjnych dla polskich miast, gmin, sklepów wielkopowierzchniowych, centrów handlowych oraz developerów i branży real estate. Swoim doświadczeniem wspiera inicjatywy szeroko rozumianej rewitalizacji przestrzeni publicznych oraz promocji jednostek samorządowych poprzez wypracowywanie rozwiązań tworzących spójną identyfikację wizualną – sezonową oraz całoroczną. Firma IPB Decoration działa na globalnym rynku od ponad 25 lat, dostarczając swoje rozwiązania do niemal 60 krajów na całym świecie.

Jacek Żakowski

Publicysta „Polityki”, komentator „Gazety Wyborczej” i Wirtualnej Polski, kierownik Katedry Dziennikarstwa Collegium Civitas, obecnie też autor piątkowych „Poranków TOK FM”, oraz programów „Rozmowa dnia” i „ReDakcja” w Superstacji,. Wydał kilkanaście książek. „Dziennikarz Roku 1997”, laureat m.in. Superwiktora, dwóch Wiktorów, nagrody PEN Clubu, nagrody im. Eugeniusza Kwiatkowskiego, Neonu Festiwalu Malta. Członek Towarzystwa Dziennikarskiego i Komitetu Etyki w Nauce PAN.

Jakub Sobieraj

Ekspert i praktyk w dziedzinie kanałów social media takich jak: Facebook, LinkedIn, Instagram i YouTube.  Posiada wieloletnie doświadczenie jako ekspert marketingu oraz content marketingu. Od wielu lat pracuje z klientami biznesowymi, tworzył lub współtworzy kampanie reklamowe dla takich marek jak Deichmann, Empik, MTV, LPP czy BNP Paribas. W ostatnim roku przeszkolił ponad 2000 osób z zakresu mediów społecznościowych, prowadząc także wewnętrzne warsztaty dla Ikea, Mercedes czy Lotos.Kreatywny i otwarty na ludzi, na codzień właściciel dwóch firm, szkoleniowej oraz drugiej zajmującej się organizacją konferencji i eventów.

Joanna Nowaczyk

Posiada 13 letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i PR oraz kształtowania wizerunku marki terytorialnej. W Związku Miast Polskich odpowiedzialna za budowanie relacji zewnętrznych, przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji. Była inicjatorką pierwszej w Polsce kampanii edukacyjnej realizowanej przez ZMP wspólnie z miastami „Sam urządzaj swoje miasto”, która miała na celu zaangażowanie Polaków w samorządność. Współtworzy portal informacyjny ZMP, który koncentruje informacje o samorządzie lokalnym, dba o obecność Związku w mediach.
W latach 2006-2016 pracownik Urzędu Miasta Poznania, w tym jako z-ca dyrektora Biura Promocji Miasta. Koordynator projektu Konsorcjum Marki Poznań i Systemu Koordynacji Promocji Miasta, narzędzia zarządzającego marką. Współtwórczyni kampanii „Przeprowadź Bibliotekę Raczyński”, za którą miasto Poznań odebrało KREATURĘ w kategorii EVENT. Odpowiedzialna za planowanie działań koncepcyjnych dla poznańskiej Spalarni, Bramy Poznania i PEKI oraz promocji Poznania w kontekście UEFA EURO 2012.