Program XIV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej (2017)

„Marketing polityczny a polityka wyborów”

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji programu

Miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, ul. Rynek 35, Kraków
Temat dnia: Strategia Sukcesu

Moderator: Łukasz Dziedzic, Grupa PRC

09:00 Rejestracja Uczestników Konferencji
10:00 Oficjalne przywitanie Uczestników Konferencji przez Prezydenta Miasta Krakowa Jacka Majchrowskiego 
oraz Prezesa Grupy PRC Sebastiana Chachołka
10:15 Strategia w kampanii wyborczej  w wyborach samorządowych
Sebastian Chachołek – Prezes Zarządu Grupy PRC Sp. z o.o.
11:00 Przerwa kawowa
11:15 Wykład w trakcie ustaleń
12:15 Manipulacja ma twarze –  i lustro! – co działa, co warto, a co cię w wyborach zgubi…
Marek Skała – Autor książki Manipulacja odczarowana
12:45 Obiad
13:30 #KryzysyZjadamyNaSniadanie – sprawdzone przepisy na strategię komunikacji samorządów
Sebastian Bykowski – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny Press Service Monitoring Mediów
14:00 Co łączy Trumpa, Netanjahu i Radio Maryja?
Jonny Daniels – Founder & Executive Director From The Depths
15:00 Przerwa kawowa
15:15 ­Współczesne (postmodernizacyjne) kampanie wyborcze
Wojciech Szalkiewicz – praktyk i teoretyk marketingu politycznego, autor m.in. książki „Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy”
15.45 O Święcie Sześciu Króli, szerzącym się wirusie „dnia dzisiejszego” i jedynej ministrze na świecie – czyli nikt cię tak skutecznie nie ośmieszy, jak ty sam
Agnieszka Staniszewska – Zastępca Dyrektora Kancelarii Prezydenta, językoznawca
16:15 Zakończenie I Dnia Konferencji
20.00 Wieczorne spotkanie

Miejsce: Hotel Dobczyce, ul. Jałowcowa 30, Dobczyce
Temat dnia: W ferworze walki

Moderator: Michał Raszka, Grupa PRC

10:00 Co nas nie zabije.. czyli jak wykorzystać potencjał kryzysu?
Mariusz Sokołowski, były Rzecznik Prasowy Komendanta Głównego Policji
10:30
Gra o Tron w Warszawie z reprywatyzacją w tle
Izabella Laskowska – były Rzecznik Prasowy w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa
11:00
Panel dyskusyjny Mała gmina, wielka kampania
Prowadzący: Sebastian Chachołek – Prezes Zarządu Grupy PRC Sp. z o.o.
Mateusz Klinowski, Burmistrz Miasta Wadowice
Tomasz Sadłoń, Wójt Gminy Psary
dr Gabriel Tobor, Burmistrz Miasta Radzionków 
12:00
Przerwa kawowa
12:15
Komunikacja kryzysowa i pokryzysowa w samorządzie
Dariusz Tworzydło – Prezes Zarządu Agencji Public Relations Exacto
12:45
Trudne sprawy, czyli jak uniknąć kryzysu na przykładzie mediacji.
Piękne miasto. Czy warto rewitalizować stare budynki komercyjne?
Agnieszka Hryniewiecka-Jachowicz, Partner, Retpro Solutions sp. z o. o.
13:15
Obiad
14:00 Walka o klienta toczy się na polu emocji
Bogdan Sawicki, Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Wielobranżowego IPB Sp. z o.o.
14:30
Przetargi publiczne: prawo, praktyki, konsekwencje.
Andrzej Sulima, Global Engineering
15:00 Przerwa kawowa
15:15 Czy to ważne czyj jest burmistrz? – Rola ogólnopolskich podziałów politycznych w wyborach samorządowych
Jarosław Flis – polski socjolog, publicysta i komentator polityczny.
15:45 Zakończenie II Dnia Konferencji
19:00
Wyjazd na uroczystą Galę – transport zapewnia Organizator
20:00 Gala rozdania Kryształów PR-u
Miejsce Gali: Stacja Uzdatniania Wody na Bielanach

Miejsce: Hotel Dobczyce, ul. Jałowcowa 30, Dobczyce
Temat dnia: Technika zwycięstwa

Moderator: Marek Szeles, Grupa PRC

9.30 A to Polska Właśnie

Maciej Orłoś – Aktor, prezenter telewizyjny, konferansjer

10.30  Zwymyśleni w kampanii #fakenews 

Michał Raszka, Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC

11:00 Case study – Najlepsza kreatywna kampania promocyjna w samorządzie, równolegle:

a) Case study Miasta Hrubieszowa

Hrubieszów – pokerowa rozgrywka

Marta Majewska, Zastępca Burmistrza Miasta Hrubieszowa

b) Case study

Społecznie wrażliwy projekt inwestycyjny. Skuteczna komunikacja samorządu z inwestorem, czyli jak gminy Krokowa, Choczewo i Gniewino uniknęły losu Gąsek
Katarzyna Kozłowska, K2 Katarzyna Kozłowska, ekspert ds. komunikacji

 

12:00
Case study – Najlepsza kreatywna kampania promocyjna w samorządzie, równolegle:

a) Case study Województwa Małopolskiego

Młodość to stan ducha

Gabriela Prokocka – Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska
Temat w trakcie ustaleń

b) Case study Miasta LegnicaMagiczna Legnica
Ewa Szczecińska – Zielińska, Dyrektor  Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej  Urzędu Miasta Legnica

13:00 Niestandardowo czy kontrowersyjnie? Czyli promocja samorządu na krawędzi
Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, założyciel platformy MarketingMiejsca.com.pl
13:30 Obiad
14:00 Zakończenie XIV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej