Pierwsza edycja Warsztatów PR w Samorządzie i Administracji Państwowej zakończyła się 8 kwietnia 2016 roku. W ciągu trzech dni pełnych merytorycznych prelekcji i warsztatów przygotowanych przez najlepszych ekspertów z dziedziny PR, uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z aktualnymi trendami w obszarze public relations i promocji. Wrażenia uczestników warsztatów odbiły się szerokim echem w środowisku PR-owym oraz kulturalnym. Wybór Wodzisławia Śląskiego na miejsce warsztatów nie był przypadkowy, bowiem uczestnicy mogli przekonać się jak duże osiągnięcia na polu promocji i PR-u posiada Miasto i jak wiele doświadczeń oraz uwag może przekazać obecnym na Warsztatach przedstawicielom samorządów z całej Polski.

Dzięki niezwykłej gościnności i wsparciu organizacyjnym przedstawicieli Urzędu Miasta, uczestnicy mieli możliwość zwiedzić największy projekt inwestycyjny w mieście –  Rodzinny Park Rozrywki Trzy Wzgórza. Drugi dzień Warsztatów spędziliśmy natomiast u sąsiadów zza naszej południowej granicy – w czeskiej Ostrawie!

Pozytywne przyjęcie pierwszej edycji naszego spotkania sprawił, że w tym roku spotkamy się ponownie na kolejnej edycji Warsztatów również w Wodzisławiu Śląskim w dniach 5-7 kwietnia 2017 r. Zapraszamy do rejestracji!

W Warsztatach mogą brać udział:
1. Pracownicy Instytucji Kultury
2. Pracownicy Jednostek Samorządowych wszystkich szczebli.
3. Radni Samorządów Gminnych, Powiatowych i Wojewódzkich
4.Pracownicy Samorządowych Jednostek Organizacyjnych
5. Pracownicy Zakładów Budżetowych
6. Pracownicy Spółek Samorządowych
7. Pracownicy Instytucji i Organizacji Samorządowych
8. Pracownicy Administracji Państwowej

 II WARSZTATY „PR DLA KULTURY, KULTURA DLA PR”

„Zmiana w komunikacji, komunikowanie zmiany”

Program

Dzień I (5 kwietnia 2017 r.) Hotel Amadeus

10:00 – 10:30
Otwarcie – Mieczysław Kieca Prezydent Wodzisławia Śląskiego i Sebastian Chachołek Prezes Zarządu Grupa PRC

11:00 – 12:00
Komunikacja zmiany na przykładach trudnych ekonomicznie i społecznie – wykład z dyskusją – Mieczysław Kieca, Prezydent Wodzisławia Śląskiego

12:00 – 12:10 Przerwa kawowa

12:10 – 13:10
Komunikacja kryzysowa – blok warsztatowy – Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupa PRC

13:10 – 14:00 Obiad

14:00 – 15:00
Czarne parasolki – komunikacja z elektoratem kobiecym – blok warsztatowy – Wiesław Gałązka, dziennikarz i publicysta, konsultant i doradca polityczny, nauczyciel akademicki

15:00 – 15:10 Przerwa kawowa

15:10 – 16.10

Wku…lturalne relacje z mediami – blok warsztatowy – Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy ABW

16:10 – 17:10
Jak komunikować się z mieszkańcami – wyborcami – blok warsztatowy - Wojciech Szalkiewicz, praktyk i teoretyk, dziennikarz i rzecznik prasowy, naukowiec i wykładowca, ekspert i specjalista w zakresie komunikacji

19:00 Wieczorne spotkanie w restauracji „Leśniczówka” w Wodzisławiu Śląskim

Dzień II warsztatów (6 kwietnia 2017 r.) Hotel Amadeus, Racibórz

10:00 – 11:00
O tym jak kulturalne „Śniadanie na trawie” wylądowało na bruku  – blok warsztatowy – Izabella Laskowska, były Rzecznik Prasowy w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa

11:00 –  12:00
Masowy atak… na tradycję – blok warsztatowy – Barbara Chrobok, Wiceprezydent Wodzisławia Śląskiego

12:00 – 12:10 Przerwa kawowa

12:10 – 12:30
Skuteczny PR transgraniczny – wykład – Richard Sipka, Project Manager, ZOO Ostrava

12:30 – 13:30
Komunikacja strategiczna w procesie zarządzania zmianą – blok warsztatowy – płk rez. dr Dariusz Kryszk, adiunkt w Katedrze Komunikacji Publicznej Akademii Sztuki Wojennej

13:30 – 14:30 Obiad

15:00 Wyjazd studyjny do Raciborza

15:40 – 17:10
Jak wykorzystać własne atuty do promocji na przykładzie Raciborza – wykład wraz ze zwiedzaniem ZWiK Racibórz - Stanisław Janik, Kierownik Działu Produkcji Wody ZWiK Sp. z o.o. w Raciborzu

17:10 – 18:10
Zwiedzanie Browaru w Raciborzu (poczęstunek)

18:10 Powrót do Hotelu Amadeus

20:00 Wieczorne spotkanie w Hotelu Amadeus

Dzień III (7 kwietnia 2017 r.) Hotel Amadeus

10:00 – 11:00
Jak wykorzystać płatne narzędzie internetowe do promocji miast – blok warsztatowy – Rafał Szeles, Manager Działu Kampanii Reklamowych, WebDoctor

11:00 – 12:00
Miejskie media społecznościowe w kontekście współpracy z jednostkami miejskimi – blok warsztatowy – Anna Szweda-Piguła, Rzecznik prasowy, Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego.

12:00 – 12:10 Przerwa kawowa

12:10 – 13:40
Pije i płacą mi za to czyli jak wypromować tematy o niskim potencjale medialnym w Social Media i mediach tradycyjnych – blok warsztatowy – Łukasz Dziedzic, Rafał Bura, Grupa PRC

13:40 – 14:30 Brunch

14.30 Zakończenie warsztatów

Zapraszamy do zapoznania się z sylwetkami Prelegentów II Warsztatów PR w Samorządzie i Administracji Państwowej.

Barbara Chrobok

Od 2014 roku zastępca prezydenta miasta Wodzisławia Śląskiego. W wodzisławskim Urzędzie Miasta pracę rozpoczęła w 2006 roku, obejmując stanowisko rzecznika prasowego. Tę funkcję sprawowała do momentu powołania na stanowisko zastępcy prezydenta miasta.

Ukończyła studia z zakresu finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, następnie kontynuowała naukę na kierunku public relations. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie zarządzania w administracji oraz uzyskała uprawnienia trenera.

Ma wieloletnie doświadczenie w pracy w obszarze public relations, budowania wizerunku osób oraz instytucji, wystąpień publicznych, komunikacji społecznej i media relations.

Krzysztof Jaroch

Dyrektor Wodzisławskiego Centrum Kultury w Wodzisławiu Śląskim. Wcześniej naczelnik Wydziału Promocji Urzędu Miasta Rybnika (2005-2015), rzecznik prasowy prezydenta Rybnika (1998-2005) oraz szef gabinetu Ministra Rozwoju Regionalnego (2009). Członek zarządu śląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2014-2015).

Absolwent Międzynarodowej Szkoły Nauk Politycznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i filologii romańskiej na Wydziale Filologicznym UŚ. Uczestnik staży dla urzędników instytucji europejskich w Brukseli i Strasburgu, organizowanych przez Europejskie Centrum Języka Francuskiego w Brukseli oraz Stałe Przedstawicielstwo Francji przy UE i francuskie MSZ (2000 i 2003). Absolwent XIII Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego. Zajmuje się działalnością PR w samorządzie terytorialnym i instytucjach kultury.

Mieczysław Kieca

Od 2006 roku prezydent Wodzisławia Śląskiego. Z zawodu fotograf i informatyk. Studiował w Bielskiej Wyższej Szkole im. Jana Tyszkiewicza oraz na Politechnice Częstochowskiej. Ukończył również studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.

W 2006 został wybrany na urząd prezydenta Wodzisławia Śląskiego z listy lokalnego komitetu wyborczego. W chwili objęcia urzędu miał 27 lat, stając się tym samym najmłodszym urzędującym prezydentem miasta. Od blisko 10 lat stara się skutecznie realizować zadania miasta zgodnie z przyjętą i konsekwentnie wdrażaną strategią rozwoju. Prezydentura Mieczysława Kiecy to czas, w którym dominuje polityka proinwestycyjna. Realizacja wartościowych projektów umożliwiona została w sporej mierze przez pozyskane fundusze unijne. Jego celem jest osiągnięcie zrównoważonego i stabilnego rozwoju miasta.

W ostatnich latach otrzymał nagrody: „Johnnie Walker Keep Walking” w kategorii „Polityka – osobowość roku 2007”, „Srebrny Promotor Orłów Agrobiznesu” oraz „Filar Gospodarki Śląskiej”.

Płk rez. dr Dariusz Kryszk

Adiunkt w Katedrze Komunikacji Publicznej Akademii Sztuki Wojennej. W latach 2007-2016 główny specjalista Departamentu Prasowo-Informacyjnego i Departamentu Komunikacji Społecznej MON. Od ponad 17 lat naukowo, edukacyjnie i praktycznie zajmuje się wojskowym Public Affairs. W MON był odpowiedzialny za: Komunikację Strategiczną (STRATCOM), zarządzanie informacja publiczną w sytuacjach kryzysowych (zagrożeń bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny), instytucjonalną współpracę z mediami. Autor strategii Public Affairs na rzecz profesjonalizacji Wojska Polskiego oraz zaangażowania Polskiego Kontyngentu Wojskowego w Afganistanie. Konsultant filmu dokumentalnego studia Kalejdoskop dla TVP pt. „Przeżyć Afganistan”. Planował i kierował obsługą prasową międzynarodowych ćwiczeń, spotkań i konferencji wojskowych, np. w 2009 był szefem Centrum Prasowego Spotkania Ministrów Obrony Państw NATO w Krakowie, ćwiczeń „Allied Reach -2011”, „Steadfast Jazz-2013”. Prowadzi badania naukowe w obszarze: Public Affairs w konfliktach zbrojnych. Działa w ramach Akademii Ekspertów Public Relations portalu proto.pl. W latach 2000 – 2007 jako nauczyciel akademicki był rzecznikiem prasowym Akademii Obrony Narodowej.  Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Zmechanizowanych we Wrocławiu – 1990; Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego – 1994; AON – 1999 (studia dowódczo-sztabowe), 2000 (pedagogika); Podyplomowego Studium Marketingu Politycznego i Medialnego Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie – 2001; Akademii Komunikacji i Informacji Bundeswehry – 2002; doktorat z nauk wojskowych w specjalności bezpieczeństwo narodowe, AON – 2006. Odznaczony Złotym Medalem Za Zasługi Dla Obronności Kraju.

Łukasz Dziedzic

Ponad 12 letnie doświadczenie w mediach i public relations. Do czerwca 2016 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Prokurenta w domu mediowym EnterPrice Media Sp. z o.o.. Obecnie pracuje na stanowisku Dyrektora w firmie Grupa PRC. Doświadczenie: rzecznik prasowy Targów w Krakowie (Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków), prowadzenie obsługi public relations Hucie Kościuszko, współpraca w zakresie promocji i PR-u z instytucjami publicznymi i firmami m.in. Petralana S.A.. Ponad 5-letnie doświadczenie dziennikarskie i redakcyjne jako autor artykułów o tematyce marketingowej, PR-owej, biznesowej. Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu prezentacji biznesowych, wystąpień publicznych, etyki w biznesie itp.dla indywidualnych klientów, firm prywatnych, organizacji pozarządowych, jednostek samorządowych.

dr Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC, właściciel agencji public relations PRC Communications. Komentator i ekspert z zakresu PR m.in. dla TVP, TVN24, Wprost, Gazeta Wyborcza, felietonista „Home&Market”. Doradca i trener dla  KGHM Polska Miedź S.A., PCC GmbH, PCC „Rokita”, PTK Holding, ZRE S.A, Fasing-MÓJ SA, Grupa BRE Bank, ZDW Katowice. Mediator w sporach zbiorowych w zakładach z branży energetyki, górnictwa i przemysłu chemicznego. Od 1994 r. pełnił funkcję rzecznika prasowego m.in. Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej, JOPEX, PTKiGK, Fasing-MOJ SA, BZUG, PTK Holding S.A. Od 1996 doradca i konsultant z zakresu marketingu politycznego, twórca kilkudziesięciu kampanii samorządowych i parlamentarnych, m.in. dla PO, SLD, SDPL, LiD, PiS i Mniejszości Niemieckiej. Autor strategii rozwoju m.in. dla Województwa Mazowieckiego, UM Piła, Starostwa Będzińskiego. Gościnne wykłady na 30 uczelniach w Polsce. Autor ponad 100 artykułów i publikacji. Współautor książki Ten wredny PR 2009 i Polskiego Leksykonu PR.

Maciej Karczyński

Ukończył socjologię na Uniwersytecie Szczecińskim. Uzyskał również tytuł menedżera sportu. Licencjonowany trener piłki nożnej PZPN. Wieloletni działacz sportowy, honorowy prezes MKS Pogoni’04 Szczecin. Obecnie trener futsalowej drużyny AZS Uniwersytet Warszawski. Sport, obok mediów i PR, to jego największa pasja. Przez lata prowadził i zarządzał klubem sportowym, m.in. pozyskiwał środki finansowe i tworzył pozytywny wizerunek klubu. Od 1991 roku pracował w policji, m.in. w kompanii antyterrorystycznej, Wydziale d/w z Przestępczością Narkotykową, Centralnym Biurze Śledczym. W 2004 roku rozpoczął współpracę z mediami. Od 2006 roku został rzecznikiem prasowym Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie, a w 2009, Stołecznego w Warszawie. Współpracował w przygotowaniu organizacji procesu komunikacji społecznej w sytuacjach kryzysowych podczas Euro 2012 funkcjonującego w ramach Zespołu ds. opracowania i realizacji polityki informacyjnej Programu Bezpieczeństwa UEFA EURO 2012. Został twarzą stołecznej policji podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku. Krótko po nich przeszedł do największej cywilnej służby specjalnej – Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, w której pracował do stycznia 2016 roku. – Nie ukrywam, że jestem praktykiem, który właściwie codziennie musi konfrontować swoją wiedzę i kreatywność w relacjach z mediami. Lubię swoją pracę i chętnie spotykam się z ludźmi, aby wymienić się doświadczeniami. Cały czas zdobywam nowe, np. o komunikacji kryzysowej czy metodach prezentacji jako sprawnej komunikacji podczas wystąpień publicznych. Interesuję się również zmianami świata mediów, polityki i tym, w jaki sposób wpływają na współczesne wydarzenia, zwłaszcza w odniesieniu do sytuacji w Europie czy na całym świecie.

Rafał Szeles

Kwalifikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics. Na co dzień koordynuje pracę działu Kampanii Reklamowych Agencji WebDoctor. Dba o jak najlepsze wyniki kampanii PPC realizowanych przez zespół. Optymalizuje je w oparciu o rozbudowane analizy statystyk Google Analytics.  Prowadził projekty dla takich marek jak m.in. Uniwersytet Warszawski, Miasto Poznań, Targi Remadays oraz Życie bez Ograniczeń (wizyty Nicka Vujicica w Polsce). Analityką internetową zajmuje się od 2011 roku, a od 2013 jest związany z agencją WebDoctor. Na swoim koncie ma setki samodzielnie przeprowadzonych kampanii. W ostatnim czasie interesuje się szczególnie wykorzystaniem mechanizmów Marketing Automation oraz Videomarketingu w strategiach Content Marketingowych.

Anna Szweda-­Piguła

Praktyk w zakresie komunikacji społecznej i public relations. Wiedzę zdobywała na Uniwersytecie Jagiellońskim na kierunku filologia polska z dodatkową specjalizacją kultura Litwy oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach na kierunku PR – nowoczesna komunikacja w praktyce. Zawodowo od 2008 roku związana z Urzędem Miasta w Wodzisławiu Śląskim oraz z redakcją Gazety Wodzisławskiej. Pracę w tym miesięczniku rozpoczynała od stanowiska dziennikarza.

Obecnie, od trzech lat, pełni rolę redaktor naczelnej. W wodzisławskim Urzędzie Miasta od 2014 roku zajmuje stanowisko rzecznika prasowego. Wcześniej zdobywała doświadczenie w sferze public relations w Biurze Promocji i Informacji oraz Biurze Prezydenta Miasta.

dr Wojciech Krzysztof Szalkiewicz

Adiunkt Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Olsztynie. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się teoretycznymi i praktycznymi komunikacji marketingowej i społecznej, w tym różnymi aspektami marketingu politycznego. Jako dziennikarz-felietonist, komentator bieżącej polityki swoje doświadczenia i opinie prezentuje w licznych publikacjach ukazujących się w prasie i na portalach internetowych. Wyniki badań naukowych – w licznych książkach (m.in.: Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad manipulacją i propagandą, Toruń 2017, Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych, Kraków 2014).

Przez kilka lat zdobywał doświadczenie w pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z PR-em oraz media i investors relations (od Rzecznika Prasowego Prezydenta Olsztyn do Zastępcy Dyrektora Gabinetu Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego). Obecnie doradza przedstawicielom administracji różnych szczebli w różnych obszarach ich działalności.

Wiesław Gałązka

Absolwent wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, dziennikarz i publicysta, konsultant i doradca polityczny, nauczyciel akademicki. Autor książek i licznych publikacji prasowych oraz komentarzy telewizyjnych i radiowych na temat komunikacji społecznej i politycznej, ekspert w zakresie public relations, reklamy, etyki dziennikarskiej oraz kreacji wizerunku publicznego i medialnego. Pracę w mediach zaczął w 1978 roku w Rozgłośni Polskiego Radia we Wrocławiu, był również dziennikarzem w różnych redakcjach prasowych, a także współtworzył jedno z pierwszych polskich czasopism poświęconych problematyce komunikacji marketingowej Aida Media – Praktyka i teoria reklamy. Przez kilkanaście lat był także copywriterem i dyrektorem kreatywnym w agencjach i firmach reklamowych. Współtworzył i realizował znane kampanie renomowanych firm.
Od 2000 roku pełni funkcję biegłego sądowego w zakresie prawa i etyki mediów, reklamy i PR oraz kreacji wizerunku publicznego i medialnego. W latach 2003-2006 oraz 2011-2013 był członkiem rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa, m.in. Spółki Polskie Radio SA we Wrocławiu. Jest wieloletnim nauczycielem akademickim – obecnie pracuje na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, gdzie m.in. pełnił funkcję Kierownika Pracowni Badań Komunikacji Politycznej i PR oraz opiekuna zawodowych praktyk studenckich.  Prowadził również zajęcia w Studium Komunikacji i Kreacji Wizerunku Publicznego przy Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz, gościnnie, na innych uczelniach w kraju.
Członek Akademii Ekspertów Public Relations. Za aktywność w środowisku specjalistów PR został nominowany do najważniejszych nagród branżowych: „Protonów” 2010 i 2011 oraz „Łba PR 2010”.
Posiada swoje biogramy w encyklopedycznym wydawnictwie Pionierzy i Tytani Polskiej Reklamy i oraz Wikipedii.

Izabella Laskowska

Specjalista do spraw komunikacji społecznej i PR. Doradca w zakresie strategii komunikacji wielu instytucji publicznych i firm. Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Od 17 lat zajmuje się kształtowaniem wizerunku i budowaniem reputacji osób i instytucji. Wielokrotnie pełniła funkcję, zarówno rzecznika prasowego, doradcy jak i dyrektora kierującego biurem ds. komunikacji społecznej. Z sukcesem przygotowała i prowadziła wiele ogólnopolskich projektów edukacyjno – informacyjno – promocyjnych. Całościowo zarządzała projektami, w tym odpowiadała za planowanie, przygotowanie i wdrożenie strategii promocji prowadzonych projektów. Od 15 lat trener medialny wielu osób publicznych. Prowadzi szkolenia, warsztaty i indywidualne sesje przygotowujące do skutecznej komunikacji; w tym do wystąpień publicznych, prezentacji i kontaktów z różnego rodzaju mediami. Specjalizuje się w zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych. Od maja 2014 Ekspert cywilny NATO w obszarze „Komunikacja w sytuacjach kryzysowych”.

Rafał Bura

Od ponad 2 lat zatrudniony na stanowisku Specjalista ds. Public Relations w firmie Grupa PRC. Odpowiada m.in. za kompleksową obsługę klientów biznesowych i komercyjnych. W 2016 roku pełnił rolę rzecznika prasowego VI edycji Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach. Aktualnie zastępca rzecznika prasowego Targów w Krakowie (Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także przy realizacji wielu medialnych kampanii promocyjnych (m.in. dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego czy przy organizacji licznych eventów, konferencji, wystaw malarskich). Odpowiada za obsługę klientów w sferze social media. Od rok prowadzi komunikację na portalu facebook m.in. dla jednej z największych galerii handlowych w Katowicach.

I. Postanowienia Ogólne

1. Organizatorem Warsztatów ”PR w Samorządzie i Administracji Państwowej” jest Grupa PRC Sp. z o.o., Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego.
2. Celem Warsztatów jest przede wszystkim zapoznanie przedstawicieli jednostek terytorialnych i samorządowych z aktualną sytuacją w obszarze PR-u, marketingu i promocji. Program warsztatów dostosowany jest do potrzeb rynkowych i wyzwań w obszarze PR-u, przed którymi stają samorządy w codziennej pracy.
3. Udział w warsztatach jest odpłatny.
4. Niniejszy Regulamin zostanie opublikowany na stronie internetowej Warsztatów PR w Samorządzie i Administracji Państwowej.
5. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
Regulaminie – należny przez to rozumieć niniejszy regulamin Warsztatów;
Rejestracji – należy przez to rozumieć kartę zgłoszeniową udziału w Warsztatach.
JST – należy przez to rozumieć jako Jednostkę Samorządu Terytorialnego
OAP – należy przez to rozumieć jako Organ Administracji Państwowej
SPS – należy przez to rozumieć jako Spółkę Samorządową
Warsztaty – należy przez to rozumieć Warsztaty ogłoszone zgodnie z niniejszym Regulaminem;

II. Zasady udziału w Warsztatach

1. w Konferencji mogą brać udział:
o Pracownicy Instytucji Kultury
o Pracownicy Jednostek Samorządowych wszystkich szczebli.
o Radni Samorządów Gminnych, Powiatowych i Wojewódzkich
o Pracownicy Samorządowych Jednostek Organizacyjnych
o Pracownicy Zakładów Budżetowych
o Pracownicy Spółek Samorządowych
o  Pracownicy Instytucji i Organizacji Samorządowych
o Pracownicy Administracji Państwowej

2. Uczestnictwo podmiotu w Warsztatach wymaga rejestracji za pośrednictwem karty zgłoszeniowej dostępnej na stronie Warsztatów i uiszczenia opłaty, zgodnie z wybranym pakietem.

3. Organizator roześle drogą elektroniczną informację o organizowanych Warsztatach.

4. Formalne zgłoszenie i potwierdzenie udziału w Warsztatach dokonuje się poprzez opłacenie kosztów uczestnictwa w Konferencji oraz przesłanie potwierdzenia oświadczenia z podatku VAT (jeśli dotyczy) nie później, niż do 24.03.2017 r.

III. Rezygnacje

REZYGNACJĘ z udziału w Warsztatach należy zgłaszać pisemnie (wysyłając informację faksem lub listem poleconym) i potwierdzić telefonicznie. W przypadku złożenia rezygnacji z udziału po 17.03.2017 r. opłata nie będzie zwracana. W przypadku złożenia rezygnacji z udziału w terminie między 10.03.2017 r. a 17.03.2017 r. będzie potrącana opłata manipulacyjna w wysokości 50% od wpłaconej kwoty.

IV. Postanowienia końcowe

1. Termin rejestracji do udziału w Warsztatach upływa z dniem 24.03.2017 r. Formularze zgłoszeniowe wraz z załącznikami należy przesyłać na adres: Grupa PRC Sp. z o.o., ul. Szpitalna 3 41-250 Czeladź.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do przetwarzania i udostępniania danych osobowych, które są przedmiotem Warsztatów.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji prawnych i finansowych w stosunku do uczestników Warsztatów.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyduje organizator Warsztatów.

Organizatorzy

partnerzy prc
partnerzy-wod

Patroni medialni

patronimedialny mm
patronimedia panorama
patronimedia marketer
patronimedia sas

Formularz kontaktowy

Jeżeli wyrażają Państwo chęć skontaktowania się z nami, zachęcamy do skorzystania z formularza znajdującego się poniżej. Aby wysłać wiadomość, wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione.


Kontakt

  • ul. Szpitalna 3, 41-250 Czeladź
  • 32 364 04 00
  • biuro@prwsamorzadzie.pl