Program

III WARSZTATY „PR DLA KULTURY, KULTURA DLA PR”

Dzień I (4 kwietnia 2018 r.) „Potencjał kultury w miastach”, Hotel Amadeus

10:00 – 10:15

Otwarcie – Mieczysław Kieca, Prezydent Wodzisławia Śląskiego i Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC

10:15 – 11:00 – „Współpraca popłaca” – Mieczysław Kieca, Prezydent Wodzisławia Śląskiego

11:00 – 12:00 – „Runmageddon, czyli ekstremalna promocja miasta” – Jarosław Bieniecki

12:00- 12:15 – przerwa kawowa

12:15 – 13:15 – „Będzie głośno! Siła SnowFest’u, potencjał Szczyrku” – Igor Fleiszer

13:15 – 14.15 – „Jak Wałbrzych wsiadł do Złotego Pociągu” – Arkadiusz Grudzień

14:15 – 15:15 – Obiad

15:15 – 16:15 – „Miasto jako bohater” – Kamila Kremiec

16:15 – 17:00 –  „Wydatki promocyjne polskich miast i regionów” – Robert Stępowski

18:00 – Wieczorne spotkanie w hotelu Amadeus w Wodzisławiu Śląskim

 

Dzień II  (5 kwietnia 2018 r.) „Kultowe miasto X”, Wisła, Cieszyn

10:00 – Wyjazd do Muzeum Magicznego Realizmu w Wiśle

11:00 – 12:15 Czy muzeum może zmienić miasto?” – Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC

12:15 – 12:30 – przerwa kawowa

12:30 –  13:30 – przejazd do Cieszyna

13:30 – 14:3 obiad w Cieszynie

14:30 – 16:3– case study w Cieszynie 

16:30 – 17:30 – przerwa/czas wolny 

17:30 – 18:30 – przejazd do hotelu Amadeus

20:00 – Wieczorne spotkanie w hotelu Amadeus

Dzień III (6 kwietnia 2018 r.) „Promocja w praktyce”, Hotel Amadeus

10:00 – 11:00 – Produkcja filmowa – oczekiwania vs rzeczywistość – Piotr Steczek

11:00 – 12:00 – Kamera ma zdolność zaskakiwania” – Aleksandra Kutz i Jan Gierach

12:00 – 12:15 – Przerwa kawowa

12:15 – 13:15 – „Wykorzystanie influencerów i youtuberów w promocji miast” – Kamil Bolek

13:15 – 14:15 – „Sztuka tworzenia zainteresowania, czyli najnowsze trendy w tworzeniu drukowanych materiałów promocyjnych” – Aleksandra Wysocka

14:15 – 15:15 – Obiad

15:15 – Zakończenie III warsztatów PR w Samorządzie i Administracji Państwowej