- 2ClickPortal – Portale nowej generacji
- Anna Adamus-Matuszyńska i Piotr Dzik – „Biały” kraj dla „białych” ludzi. Polska w filmach promocyjnych regionów
- Jakub Sobieraj – Profil na LinkedIn jako wizytówka samorządu w sieci
- Magdalena Urbaniak – Trendy w komunikacji i influencer marketing w organizacji
- Marcin Stańczyk – Katowice kopalnia wydarzeń
- Marek Skała – Jak myśleć klientocentrycznie? Jak to możliwe w przestrzeni miejskiej?
- Michał Raszka – Graj w zielone, czyli najlepsza akcja społeczna w Polsce
- Michał Śmiechowicz – NIE inwestuj w Łodzi
- Paweł Sanowski – Narzędzie wczesnego ostrzegania
- Paweł Tkaczyk – Jak robić PR, kiedy Twoimi klientami są wszyscy?
- Przemysław Jedlecki – Miasto idei
- Stanisław Krusz – Szluknij się z kokotka
Prezentacje 2022
- Anna Bogacz – Od idei do realizacji. Pleszew miasto 15-minutowe
- Anna Koteras – Bilet do zrozumienia, czyli marketing w komunikacji
- Anna Żabska – W tym największy jest ambaras, żeby wielu chciało na raz – siła promocyjna organizacji turystycznych
- Bartosz Dembiński – Czy ja mogę zapytać czy komunikacja samorządów aby nie jest mdła
- Jakub Biel – Dlaczego plotki i fake newsy rozchodzą się tak szybko Komunikacja na TikToku, Instagramie, a nawet Pornhubie
- Jan Jaźwiński – Kup sobie miasto! Monopoly jako narzędzie promocji
- Kamil Rodzik – Kandydat na wagę złota! Znaczenie employer brandingu w nowoczesnej i otwartej administracji
- Kinga Burzyńska – Budowanie marki osobistej
- Marek Skała – Zło bierze się z gadania… dobro też… Jak słowa potrafią kreować świat w którym żyjemy
- Mariusz Sokołowski – Trolle, fake newsy, hakerzy-wyzwania współczesnej komunikacji
- Rafał Kamiński – Turystyka w wersji smart czyli kompas w służbie promocji
- Sebastian Bykowski – Tornado informacyjne. Jak ujarzmić ten żywioł
- Sebastian Chachołek – Czy muzea są nadal sexy
Prezentacje 2023
- Marek Staniszewski – AI w marketingu i promocji
- Anna Szweda-Piguła – Zarządzanie zrównoważonym rozwojem przez Gminę
- Adrian Ligorowski – Nie zakładaj TikToka, przecież to miejsce dla dzieciaków
- Wojciech Szalkiewicz – Kampania parlamentarna 2023 – impresje
- Waldemar Bojarun – Jak zmieniliśmy Katowice – Od miasta stali i węgla po metropolie
- Mariusz Sokołowski – Kryzysy polityków, czyli jak na własne życzenie przegrać wybory
- Marcin Szczupak – Kompas polityczny, jak wykorzystać media do osiągnięcia sukcesu wyborczego
- Marcin Galibarczyk – Szlak Kopernikowski
- Gabriela Staszkiewicz – Od miasta przygranicza do miasta kultury, czyli transformacja Cieszyna
- Marek Skała – Idą zmiany…przegląd skutecznych metod wdrażania zmian w samorządzie, społecznościach i elektoratach wyborczych