- 2ClickPortal – Portale nowej generacji
- Anna Adamus-Matuszyńska i Piotr Dzik – „Biały” kraj dla „białych” ludzi. Polska w filmach promocyjnych regionów
- Jakub Sobieraj – Profil na LinkedIn jako wizytówka samorządu w sieci
- Magdalena Urbaniak – Trendy w komunikacji i influencer marketing w organizacji
- Marcin Stańczyk – Katowice kopalnia wydarzeń
- Marek Skała – Jak myśleć klientocentrycznie? Jak to możliwe w przestrzeni miejskiej?
- Michał Raszka – Graj w zielone, czyli najlepsza akcja społeczna w Polsce
- Michał Śmiechowicz – NIE inwestuj w Łodzi
- Paweł Sanowski – Narzędzie wczesnego ostrzegania
- Paweł Tkaczyk – Jak robić PR, kiedy Twoimi klientami są wszyscy?
- Przemysław Jedlecki – Miasto idei
- Stanisław Krusz – Szluknij się z kokotka
Prezentacje 2022
- Anna Bogacz – Od idei do realizacji. Pleszew miasto 15-minutowe
- Anna Koteras – Bilet do zrozumienia, czyli marketing w komunikacji
- Anna Żabska – W tym największy jest ambaras, żeby wielu chciało na raz – siła promocyjna organizacji turystycznych
- Bartosz Dembiński – Czy ja mogę zapytać czy komunikacja samorządów aby nie jest mdła
- Jakub Biel – Dlaczego plotki i fake newsy rozchodzą się tak szybko Komunikacja na TikToku, Instagramie, a nawet Pornhubie
- Jan Jaźwiński – Kup sobie miasto! Monopoly jako narzędzie promocji
- Kamil Rodzik – Kandydat na wagę złota! Znaczenie employer brandingu w nowoczesnej i otwartej administracji
- Kinga Burzyńska – Budowanie marki osobistej
- Marek Skała – Zło bierze się z gadania… dobro też… Jak słowa potrafią kreować świat w którym żyjemy
- Mariusz Sokołowski – Trolle, fake newsy, hakerzy-wyzwania współczesnej komunikacji
- Rafał Kamiński – Turystyka w wersji smart czyli kompas w służbie promocji
- Sebastian Bykowski – Tornado informacyjne. Jak ujarzmić ten żywioł
- Sebastian Chachołek – Czy muzea są nadal sexy