Image
Anna Bogacz
Rzecznik prasowy Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Doświadczony szkoleniowiec z zakresu retoryki, komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Praktyk zawodu, wieloletni dziennikarz i redaktor naczelny telewizyjnego serwisu informacyjnego w telewizji regionalnej. Specjalista w zakresie publicznych wystąpień. Konferansjer, wykładowca i moderator. Twórca i wydawca telewizyjnego serwisu samorządowego Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie. Współpracownik wielu instytucji państwowych i pozarządowych w zakresie promocji i PR-u.
Image
Barbara Krysztofczyk
Ekspertka ds. wizerunku i trenerka. W ramach swojej firmy, Krystal Point, prowadzi konsultacje i szkolenia z wystąpień publicznych, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne. Jednocześnie od 2021 koordynuje działania PR dla Anny Lewandowskiej. W 2020 była szefową PR sztabu wyborczego Szymona Hołowni w kampanii prezydenckiej oraz jego trenerką medialną (przygotowywała go m.in. do debat prezydenckich w TVP). Wcześniej pracowała też z innymi politykami m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim. Przez 13 lat zarządzała własną agencją specjalizującą się w PR i social mediach. Koordynowała ponad 150 polskich i międzynarodowych projektów PR (m.in. Nestlé, Coca-Cola, Budimex, Ministerstwo Finansów, ABW, Żandarmeria Wojskowa, Ambasada Turcji). Jest członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współautorką „Leksykonu public relations``. Wykłada na London School of PR. W 2021 roku Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna.
Image
Bartosz Dembiński
Projektant komunikacji łączący doświadczenie i kompetencje z PR i marketingu. Przez niemal osiem lat był rzecznikiem prasowym jednej z najlepszych polskich uczelni – Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, a przez ponad dwa lata copywriterem w agencji reklamowej Hand Made (pracował m.in. dla Idea Banku czy Kompanii Piwowarskiej). Od ponad dwóch lat prowadzi własną firmę – Bartosz Dembiński PR•Komunikacja (www.bartoszdembinski.pl). Doradza firmom i instytucjom jak komunikować się profesjonalnie i skutecznie. Wśród jego klientów są m.in. KLER, Fabryki Mebli Forte, Eurovia, Urząd Miejski w Wałbrzychu, AGH czy Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, zaś szkoleniowo pracował m.in. dla PAN, ZUS, Śnieżki, Ebury Polska czy Golden Training.
Na AGH stworzył od podstaw nagradzane i znakomicie oceniane przez dziennikarzy biuro prasowe. Na jego koncie jest ponad trzy tysiące wypowiedzi w mediach. Prowadzony przez niego profil AGH na Facebooku był, wg rankingu „Sotrender”, najbardziej angażującą stroną (spośród wszystkich polskich uczelni) przez kilka lat. Zdobył kilka branżowych nagród (m.in. Grand Prix w konkursie „Kryształy PR-u” 2015 czy „Wyróżnienie za wzorową współpracę z mediami” przyznane przez redakcję PAP). Jako trener przeprowadził kilkanaście szkoleń
z zakresu m.in. PR kryzysowego, wystąpień publicznych czy komunikacji marek w mediach społecznościowych. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Media relations” w Instytucie Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
Image
Kamil Rodzik
Urzędnik z wieloletnim doświadczeniem w obszarze naboru, komunikacji wewnętrznej i budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, członek Polskiego Stowarzyszenia HR, wykładowca na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Zwolennik i orędownik nowoczesnej i otwartej administracji. Prywatnie miłośnik kryminałów oraz historii i kultury Czech.
Image
Kinga Burzyńska
Dziennikarka TVN i TVNFabuła. Absolwentka teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoją drogę zawodową rozpoczynała w krakowskich mediach: rozgłośniach radiowych i telewizji. Od czternastu lat związana z telewizją TVN. Prezenterka i reporterka „Dzień Dobry TVN”. Autorka i prowadząca programy„Szkoła filmowa” i „Absolwenci” w TVNFabuła. Autorka książek: „Szkoła filmowa – rozmowy” I i II (wydawnictwo WAB). Jako reporterka DDTVN zrealizowała setki wejść na żywo i felietonów z największymi osobowościami świata kultury, polityki i sportu. Wśród jej gości znaleźli się: Sir Richard Branson, Mads Mikkelsen, Bill Pulman, Goran Bregovic, Andrzej Wajda, Agnieszka Holland, Adam Małysz, Jan Jakub Kolski, Maria Peszek, Anna Komorowska, Wojciech Smarzowski, Tomasz Kot, Lech Wałęsa, Janusz Gajos, prof. Leszek Balcerowicz i wielu innych.

Jako konferansjer pracuje przy największych wydarzeniach filmowych organizowanych przez telewizję TVN. Prowadzi uroczyste premiery filmowe. („Fuga”, „Piłsudski”,). Szkoli z wystąpień przed kamerą i wystąpień publicznych.

Image
Kuba Biel
Jest kreatywny jak akwizytor, który chce wejść do bloku. Wymyślił i zrobił pierwszą polską kampanię na Pornhubie, zrzucił iPhona ze stratosfery, wskrzesił Tadeusza Drozdę, a jego działania sprzedawały nawet w Telegazecie czy na TikToku.
O kreatywności opowiadam nauczelniach i konferencjach
Image
Przemysław Gałecki
Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i studiów Master of Business Administration. Wcześniej dziennikarz radiowy i telewizyjny, producent ``Faktów`` TVN. Medalista mistrzostw świata, Europy i Polski, członek kadry olimpijskiej w pięcioboju nowoczesnym.
Image
Rafał Kamiński
Pomysłodawca i twórca aplikacji Kompas Event's. Odpowiada za rozwój i promocję programu „KompasGo`` - aplikacji umożliwiającej użytkownikom zwiedzanie i poznawanie miast w nietypowej i niezwykle ciekawej formie. To w efekcie ma zapewnić zadowolenie, radość a nawet „dumę`` z uczestnictwa (przejścia) danej „trasy``.
Image
Sebastian Bykowski
Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jedną z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzoną tytułem Diamentem Magazynu Forbes 2022 oraz Gazeli Biznesu 2011 i 2015, doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu. Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations. Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee - komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.
Image
Katarzyna Duma
Z zamiłowania i wykształcenia specjalistka ds. komunikacji. Od 2019 roku Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Lublin. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w mediach ogólnopolskich, agencjach reklamowych, organizacjach pozarządowych i instytucjach kultury. Doradzała w budowaniu strategii działań komunikacyjnych firmom, organizacjom i instytucjom z całej Polski. Zajmowała się tworzeniem ich pozytywnego wizerunku oraz promocją działalności. Uczestniczyła w licznych projektach, warsztatach i szkoleniach z zakresu polityki europejskiej, mediów, komunikacji, zarządzania i organizacji wydarzeń społeczno-kulturalnych oraz technik pozyskiwania funduszy na działalność organizacji pozarządowych. W 2017 koordynowała komunikację działań związanych z całorocznym programem obchodów Wielkiego Jubileuszu 700-lecia Miasta Lublin, pełniąc jednocześnie funkcję Rzecznika Prasowego 700-lecia. W kolejnych latach zajmowała się obsługą medialną jubileuszy 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości „Lublin 1918-2018. Inspiruje nas wolność`` oraz 450-lecia Unii Lubelskiej „Od Unii Lubelskiej do Unii Europejskiej``.

Wyzwania dają jej energię do działania. Wierzy w sukces współpracy i zawsze widzi szansę na porozumienie. Według niej najważniejsze nauki płyną z kontaktów z ludźmi i rozmów z odbiorcami podejmowanych przez nią działań. Zawsze wychodzi naprzeciw potrzebom drugiego człowieka. Ma poczucie misji i odpowiedzialności za jej szczęśliwe zakończenie.

Image
Marek Skała
Trener warsztatowy, coach, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Zakres – motywacja, przywództwo, zarządzanie zmianą, ale także wystąpienia publiczne czy techniki coachingowe. Współtwórca pierwszych polskich studiów PR (AE w Krakowie). Od lat szkoli prezydentów miast, marszałków, radnych oraz urzędy miast w zakresie jak wyżej ;-).

Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Oraz trzy bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych``, „Manipulacja Odczarowana``, „Skuteczność górą! oraz „77Historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie``.

Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF oraz International Federation of Journalists. W 2019 otrzymał nagrodę Złotego Pióra w Wiedniu.

Image
Anna Koteras
Specjalistka ds. marketingu i PR. Ma ponad 14-letnie doświadczenie w branży transportowej zarówno w obszarze komunikacji społecznej, jak i marketingowej. Obecnie kieruje biurem reklamy i marketingu w Zarządzie Transportu Metropolitalnego, jednego z największych organizatorów komunikacji miejskiej w Polsce. Absolwentka filologii polskiej i podyplomowych studiów dziennikarskich na Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowych studiów zarządzania i marketingu na SGH.
Image
Łukasz Dziedzic
Od ponad 14 lat związany z branżą PR i marketingu. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego na kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych na kierunku „Reklama i PR”. W ostatnich latach pracował jako rzecznik prasowy EXPO Kraków, dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych w agencji public relations i dyrektor zarządzający domu mediowego. Obecnie dyrektor generalny i Członek Zarządu Grupy PRC Holding. Wykładowca akademicki (WSB, Uniwersytet Ekonomiczny, Politechnika Śląska).
Image
Sebastian Chachołek
Komentator i ekspert z zakresu PR, doradca i trener. Media­tor w sporach zbiorowych w zakładach z branży energetyki, górnictwa i przemy­słu chemicznego. Od 1996 doradca i konsultant z zakresu marketingu politycznego, twór­ca kilkudziesięciu kampanii promocyjnych w samorządach. Gościnny wy­kładowca na 30 uczelniach w Polsce. Autor ponad 100 artykułów i publikacji. Współ­autor książek: „Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę”, „Polski Leksykon PR” i „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”. Od kilku lat zajmuje się projektami związanymi z edukacją i promocją sztuki. Kustosz Muzeum Magicznego Realizmu Ochorowiczówka w Wiśle.
Image
dr Mariusz Sokołowski
Doktor nauk humanistycznych, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie i pedagogiki na Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie, inspektor polskiej policji w stanie spoczynku. W przeszłości wieloletni rzecznik prasowy polskiej Policji. Obecnie adiunkt Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego a także partner w agencji public relations – Prostrategic Communication.
Image
Piotr Łapa
Rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Pszczynie. Samozwańczy ambasador marki ``Moja Pszczyna``. PR-owiec samorządowiec 🙂 Z zamiłowania biegacz górski. W górach szuka ciszy i inspiracji. Zaangażowany w realizację wielu lokalnych projektów społecznych. W agencji Imprezatorzy daje upust artystycznej duszy i niezwykłym wyzwaniom.
Image
Anna Żabska
Prezeska Zamku Książ w Wałbrzychu oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej Aglomeracji Wałbrzyskiej. Jest członkinią zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.

Karierę zawodową zaczynała w Urzędzie Miejskim Wałbrzycha. Pełniła funkcję rzeczniczki prasowej i kierowniczki Biura Prezydenta Wałbrzycha. W 2014 roku objęła funkcję dyrektorki Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu. 3 lata później została Prezeską Zamku Książ. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunkach Stosunki Międzynarodowe oraz Prawo. Certyfikowana Project Manager, Mediatorka. Ukończyła Podyplomowe Studia Zarządzanie Restrukturyzacją i Naprawą Przedsiębiorstw w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Od 3 lat doceniana w zestawieniu 100 najbardziej wpływowych ludzi w turystyce sporządzanego przez Waszą Turystykę.

Image
Edward Szewczak
Rzecznik Prasowy i Kierownik Biura Promocji Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu. Koordynator kampanii, której efektem jest radykalna zmiana wizerunku miasta postrzeganego w kategoriach sukcesu i wielkiej, bezprecedensowej w kraju metamorfozy. Odpowiedzialny m.in. za komunikację głośnej akcji Stop Plastik oraz stawianego za wzór wałbrzyskiego programu szczepień przeciw COVID-19. Z branżą public relations i promocją związany od 2006 roku. Jako rzecznik prasowy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu odpowiadał za budowanie jej wizerunku w kraju i zagranicą. Uczestnik wielu imprez targowych o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim oraz międzynarodowym. Administrator oraz twórca treści w social mediach. Posiada bogate doświadczenie w realizacji i koprodukcji filmów promocyjnych. Koordynator wielu eventów o charakterze naukowym i marketingowym.
Image
Jan Jaźwiński
Zarządzający działem Custom Games na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią w Winning Moves. Jest odpowiedzialny za współpracę z samorządami i podmiotami komercyjnymi przy tworzeniu personalizowanych wersji najpopularniejszych gier planszowych świata, m.in. Monopoly. Ma na koncie realizację projektów m.in. Monopoly Katowice, Monopoly Kosovo, Monopoly Albania czy Monopoly Malta. Wcześniej w branży piłkarskiej, współpracował z federacjami i klubami w Europie.
Image
Marta Wróbel
Z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia w biznesie. Kierownik działu Marketingu i Promocji w Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia. Posiada duże doświadczenie w koordynacji projektów z obszaru nauki, biznesu oraz kultury. Autorka koncepcji projektów w Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej ``INVEST-PARK``: Klubu Managera HR, Szkoleń dla JST, I Strefowego Makeathon'u czy Rodzinnego Pikniku Strefowego. Koordynatorka Otwarcia Sezonu Turystycznego na Dolnym Śląsku w Starej Kopalni czy 3 ostatnich edycji Festiwalu Tradycji Górniczych w Starej Kopalni.