




Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Oraz trzy bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych``, „Manipulacja Odczarowana``, „Skuteczność górą! oraz „77Historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie``.
Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF oraz International Federation of Journalists. W 2019 otrzymał nagrodę Złotego Pióra w Wiedniu.



Wspiera i układa procesy brandingowe. Tworzy strategie marek korporacyjnych, produktowych, usługowych w oparciu o autorską metodykę Silny Ⓑrand. Pomaga marketerom w kształtowaniu działań mających sens dla ich marek. Na równi z tym, występuje publicznie, wykłada, doradza i mentoruje.
Twórca i wieloletni CEO agencji brandingu strategicznego Engram oraz marki Pan Wizualny dedykowanej projektowaniu informacji. Ekspert w dziedzinie zarządzania marką z doświadczeniem jako były head of brand po stronie klienta. Fundator IBRA Instytutu Brandingowego. Inicjator i współautor Przewodnika Brandingowego. Autor projektu „126 polskich marek``. Członek jury najważniejszych konkursów branżowych - KTR, Rebranding Roku, Projekt Roku STGU.





Od 2018 roku prowadzi firmę Dobra Treść, w ramach której ulepsza treści cyfrowe dla serwisów internetowych i aplikacji. Jej projekty obejmują audyty, warsztaty i strategie komunikacyjne, a także edukację w obszarze UX writingu. W 2022 roku stworzyła własną platformę edukacyjną online Akademia Dobrej Treści. Realizowała zlecenia dla podmiotów publicznych (NFZ, Urząd Miasta Stołecznego w Warszawie), firm komercyjnych związanych z branżą ubezpieczeniową i zdrowiem (PZU, Medicover). Pomagała też w skutecznej i dostępnej komunikacji w sklepach internetowych (Bonami.pl) i mniejszych firmach usługowych. Często występuje też jako prelegentka, m.in. od dwóch lat współpracuje z Fundacją Języka Polskiego.

Pod jej przewodnictwem Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna, wraz z zespołem kreatywnym działającym w ramach K-POT, wprowadziła w 2016 roku markę „Kujawsko-Pomorskie Konstelacje dobrych miejsc``, której założeniem są współpraca i wspólne budowanie atrakcyjnej oferty turystycznej regionu. Konstelacje są metaforą interesujących punktów na mapie Kujaw i Pomorza, które można dowolnie łączyć w unikalne trasy, szlaki i ścieżki, co podkreśla kulturowe i przyrodnicze bogactwo regionu. Inicjatorka powstania Konstelacyjnego Budżetu Markowego - narzędzia wspierającego rozwój turystycznych marek regionu. Dzięki niemu projekty promujące Kujawy, Bory Tucholskie, Pojezierze Brodnickie, Pałuki i Dolinę Dolnej Wisły zyskują nową dynamikę, której efektem jest konsekwentnie budowana ich rozpoznawalność. Stale podkreśla, że Kujawy i Pomorze zachwycają różnorodnością, gościnnością i wyśmienitymi kulinariami, co czyni je miejscem niezwykłym.
Absolwentka zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Z pełnym zaangażowaniem i energią wspiera rozwój turystyki w regionie. Zgodnie z hasłem promującym Kujawy i Pomorze, lubi tu być. Szczególnie ceni sobie czas spędzany z ludźmi, którzy współtworzą Konstelacje Dobrych Miejsc. Uważa, że to właśnie oni nadają wyjątkowy charakter miejscom, w których żyjemy, i dzięki wspólnym działaniom budujemy region, który inspiruje, przyciąga i zachwyca.

Od 2019 roku związany z Samorządem Województwa Małopolskiego. Początkowo odpowiedzialny za kontakty z mediami, wizerunek instytucji, organizację wydarzeń oraz dostęp do informacji publicznej w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Krakowie. Od 2021 roku jako rzecznik prasowy Województwa Małopolskiego, kierując biurem prasowym, dbał o oprawę medialną wydarzeń organizowanych przez województwo i reprezentował Zarząd Województwa w mediach. W ramach swoich obowiązków odpowiadał za projekty operacji medialnych podczas najważniejszych wydarzeń organizowanych przez Województwo.
Absolwent Wydziału Wiertnictwa, Nafty i Gazu na Akademii Górniczo- Hutniczej w Krakowie, z doświadczeniem zawodowym związanym z logistyką w przemyśle wydobywczym.
Poza pracą zawodową nieustannie zaangażowany w działania z zakresu ratownictwa oraz społeczne na terenie Małopolski.

zawodzie już od 20 lat, zdobywając doświadczenie zarówno na lądzie, jak i pod wodą. Jego wszechstronne umiejętności pozwalają mu realizować nawet najbardziej wymagające projekty, dbając o każdy detal.
Poza pracą jest pasjonatem aktywnego stylu życia. Latem oddaje się grawitacyjnej jeździe rowerowej w górach, szukając adrenaliny na wymagających trasach downhillowych. Zimą natomiast czuje się w swoim żywiole na stoku - niezależnie od tego, czy ma na nogach narty czy snowboard. Najważniejszą rolą w jego życiu jest jednak bycie tatą. Ma dwóch synów, którym stara się przekazywać swoją pasję do sportu, aktywności na świeżym powietrzu i odkrywania świata.