Image
Beata Tadla
Beata Tadla: dziennikarka radiowa i telewizyjna, z mediami związana od 1991 roku. Prowadziła główne programy informacyjne w największych stacjach telewizyjnych. W TVN była gospodynią m.in. głównego wydania Faktów, w TVN24 Faktów po Faktach, a w TVP – Wiadomości oraz programów publicystycznych. Prowadziła także audycje m.in. w Radiu ZET, radiu ESKA, Onet Rano. Obecnie w ``Pytaniu na Śniadanie`` w TVP2. Autorka czterech książek, wykładowczyni, laureatka wielu nagród, trenerka mówców.
Image
Marek Czyż
Doświadczony dziennikarz i prezenter telewizyjny , związany m.in. TVP, TVP Info oraz niezależnymi projektami medialnymi. Specjalizuje się w programach informacyjnych i publicystycznych. Ceniony za profesjonalizm , rzetelność i umiejętność moderowania debat.Jest obecnie prowadzącym program informacyjny ``19.30`` w Telewizji Polskiej.
Image
Rafał Kamiński
Organizacja eventów w oparciu o gry miejskie. Twórca aplikacji KompasGo czyli niestandardowego przewodnika turystycznego w formie aplikacji mobilnej, dzięki której zwiedzanie ciekawych miejsc oraz terenów zielonych danego miasta, ma przygodową formę oraz programu KompasEvent, który łączy grę miejską z integracją.
Image
Sebastian Bykowski
Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jedną z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzoną tytułem Diamentem Magazynu Forbes 2022 oraz Gazeli Biznesu 2011 i 2015, doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu. Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations. Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee - komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.
Image
Marek Skała
Trener warsztatowy, coach, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Zakres – motywacja, przywództwo, zarządzanie zmianą, ale także wystąpienia publiczne czy techniki coachingowe. Współtwórca pierwszych polskich studiów PR (AE w Krakowie). Od lat szkoli prezydentów miast, marszałków, radnych oraz urzędy miast w zakresie jak wyżej ;-).

Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Oraz trzy bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych``, „Manipulacja Odczarowana``, „Skuteczność górą! oraz „77Historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie``.

Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF oraz International Federation of Journalists. W 2019 otrzymał nagrodę Złotego Pióra w Wiedniu.

Image
Sebastian Chachołek
Komentator i ekspert z zakresu PR, doradca i trener. Media­tor w sporach zbiorowych w zakładach z branży energetyki, górnictwa i przemy­słu chemicznego. Od 1996 doradca i konsultant z zakresu marketingu politycznego, twór­ca kilkudziesięciu kampanii promocyjnych w samorządach. Gościnny wy­kładowca na 30 uczelniach w Polsce. Autor ponad 100 artykułów i publikacji. Współ­autor książek: „Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę”, „Polski Leksykon PR” i „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”. Od kilku lat zajmuje się projektami związanymi z edukacją i promocją sztuki. Kustosz Muzeum Magicznego Realizmu Ochorowiczówka w Wiśle.
Image
Mariusz Sokołowski
Doktor nauk humanistycznych, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie i pedagogiki na Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie, inspektor polskiej policji w stanie spoczynku. W przeszłości wieloletni rzecznik prasowy polskiej Policji. Obecnie adiunkt Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego a także partner w agencji public relations – Prostrategic Communication.
Image
Bartek Kotowicz
Człowiek od silnych polskich marek, którym nadaje znaczenie na dwa sposoby. Dosłownie pracując z nimi strategicznie. W przenośni propagując je publicznie i pomagając im zyskiwać na znaczeniu.

Wspiera i układa procesy brandingowe. Tworzy strategie marek korporacyjnych, produktowych, usługowych w oparciu o autorską metodykę Silny Ⓑrand. Pomaga marketerom w kształtowaniu działań mających sens dla ich marek. Na równi z tym, występuje publicznie, wykłada, doradza i mentoruje.

Twórca i wieloletni CEO agencji brandingu strategicznego Engram oraz marki Pan Wizualny dedykowanej projektowaniu informacji. Ekspert w dziedzinie zarządzania marką z doświadczeniem jako były head of brand po stronie klienta. Fundator IBRA Instytutu Brandingowego. Inicjator i współautor Przewodnika Brandingowego. Autor projektu „126 polskich marek``. Członek jury najważniejszych konkursów branżowych - KTR, Rebranding Roku, Projekt Roku STGU.

Image
Adrian Ligorowski
Twórca internetowy, który od kilku lat opowiada nie tylko o historiach kryminalnych z całego świata, ale również o życiu w Katowicach. Wie jak przyciągnąć uwagę widza i z teoretycznie zwykłego tematu zrobić materiał, który będzie się klikał.
Image
Marta Wudarska
Kierowniczka ds. komunikacji w Teatrze im. Wilama Horzycy w Toruniu i rzeczniczka prasowa Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego KONTAKT, specjalistka ds. PR, social media menedżerka. Od 15 lat związana z toruńską kulturą i mediami. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Laureatka nagrody Kulturalny Krawat. Ma na swoim koncie ponad 20 publikacji w monografiach naukowych i czasopismach oraz wystąpienia na kilkunastu konferencjach. Absolwentka studiów podyplomowych Marketing Kultury na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obroniła rozprawę doktorską w Zakładzie Antropologii Literatury UAM.
Image
Michał Raszka
Zajmuje się brandingiem i marketingiem strategicznym. Ekspert i komentator tematów wizerunkowych, marketingowych, polskich i amerykańskich kampanii wyborczych w ogólnopolskich i branżowych mediach. Członek zarządu, dyrektor komunikacji i strategii w agencji marketingowej Grupa PRC Holding. Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu WSB Merito.
Image
Małgorzata Siedlik
Przedsiębiorczyni, wydawczyni produktów cyfrowych we wsparciu AI, wykładowczyni SGGW, trenerka biznesu, twórczyni produktów cyfrowych takich jak Instagram Turbo czy WydAI i sprzedAI kurs online, specjalizująca się w narzędziach sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT i Canva. Od 2020 roku pomaga przedsiębiorcom w budowaniu wizerunku i rozwijaniu biznesu dzięki nowoczesnym technologiom. Prowadziła warsztaty i prelekcje, m.in. dla Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu, RocketJobs, JustJoinIT, czy podczas Carpathian AI Summit. Była również trenerką projektu „Write Your Future” z Lancôme oraz uczestniczyła w pilotażowej kampanii z CampusAI.
Image
Kamila Paradowska
Literaturoznawczyni, UX writerka i edukatorka, od 20 lat zawodowo związana z różnymi formami pracy ze słowem.
Od 2018 roku prowadzi firmę Dobra Treść, w ramach której ulepsza treści cyfrowe dla serwisów internetowych i aplikacji. Jej projekty obejmują audyty, warsztaty i strategie komunikacyjne, a także edukację w obszarze UX writingu. W 2022 roku stworzyła własną platformę edukacyjną online Akademia Dobrej Treści. Realizowała zlecenia dla podmiotów publicznych (NFZ, Urząd Miasta Stołecznego w Warszawie), firm komercyjnych związanych z branżą ubezpieczeniową i zdrowiem (PZU, Medicover). Pomagała też w skutecznej i dostępnej komunikacji w sklepach internetowych (Bonami.pl) i mniejszych firmach usługowych. Często występuje też jako prelegentka, m.in. od dwóch lat współpracuje z Fundacją Języka Polskiego.
Image
Beata Sawińska
Dyrektor Gabinetu Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, pełnomocnik marszałka województwa ds. organizacji Lekkoatletycznych Halowych Mistrzostwa Świata Kujawy Pomorze 2026, od 2012 roku nieprzerwanie prezes Kujawsko Pomorskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które skupia samorządy, uczelnie, organizacje i firmy związane z turystyką.

Pod jej przewodnictwem Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna, wraz z zespołem kreatywnym działającym w ramach K-POT, wprowadziła w 2016 roku markę „Kujawsko-Pomorskie Konstelacje dobrych miejsc``, której założeniem są współpraca i wspólne budowanie atrakcyjnej oferty turystycznej regionu. Konstelacje są metaforą interesujących punktów na mapie Kujaw i Pomorza, które można dowolnie łączyć w unikalne trasy, szlaki i ścieżki, co podkreśla kulturowe i przyrodnicze bogactwo regionu. Inicjatorka powstania Konstelacyjnego Budżetu Markowego - narzędzia wspierającego rozwój turystycznych marek regionu. Dzięki niemu projekty promujące Kujawy, Bory Tucholskie, Pojezierze Brodnickie, Pałuki i Dolinę Dolnej Wisły zyskują nową dynamikę, której efektem jest konsekwentnie budowana ich rozpoznawalność. Stale podkreśla, że Kujawy i Pomorze zachwycają różnorodnością, gościnnością i wyśmienitymi kulinariami, co czyni je miejscem niezwykłym.

Absolwentka zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Z pełnym zaangażowaniem i energią wspiera rozwój turystyki w regionie. Zgodnie z hasłem promującym Kujawy i Pomorze, lubi tu być. Szczególnie ceni sobie czas spędzany z ludźmi, którzy współtworzą Konstelacje Dobrych Miejsc. Uważa, że to właśnie oni nadają wyjątkowy charakter miejscom, w których żyjemy, i dzięki wspólnym działaniom budujemy region, który inspiruje, przyciąga i zachwyca.

Image
Dawid Gleń
Dyrektor Departamentu Marketingu i Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, w którego kompetencjach są m.in. tworzenie, rozwój i wdrażanie strategii promocyjnej regionu, System Koordynacji Marki Małopolska, kreowanie działań promocyjnych w formie wydarzeń, projektów oraz kampanii promocyjnych, prowadzenie serwisu www.malopolska.pl, profili Województwa Małopolskiego i Made in Małopolska w mediach społecznościowych.
Od 2019 roku związany z Samorządem Województwa Małopolskiego. Początkowo odpowiedzialny za kontakty z mediami, wizerunek instytucji, organizację wydarzeń oraz dostęp do informacji publicznej w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Krakowie. Od 2021 roku jako rzecznik prasowy Województwa Małopolskiego, kierując biurem prasowym, dbał o oprawę medialną wydarzeń organizowanych przez województwo i reprezentował Zarząd Województwa w mediach. W ramach swoich obowiązków odpowiadał za projekty operacji medialnych podczas najważniejszych wydarzeń organizowanych przez Województwo.
Absolwent Wydziału Wiertnictwa, Nafty i Gazu na Akademii Górniczo- Hutniczej w Krakowie, z doświadczeniem zawodowym związanym z logistyką w przemyśle wydobywczym.
Poza pracą zawodową nieustannie zaangażowany w działania z zakresu ratownictwa oraz społeczne na terenie Małopolski.
Image
Jacek Lepski
Specjalista od niecek basenowych ze stali nierdzewnej, który swoją pracą łączy precyzję z estetyką i funkcjonalnością. Działa w
zawodzie już od 20 lat, zdobywając doświadczenie zarówno na lądzie, jak i pod wodą. Jego wszechstronne umiejętności pozwalają mu realizować nawet najbardziej wymagające projekty, dbając o każdy detal.

Poza pracą jest pasjonatem aktywnego stylu życia. Latem oddaje się grawitacyjnej jeździe rowerowej w górach, szukając adrenaliny na wymagających trasach downhillowych. Zimą natomiast czuje się w swoim żywiole na stoku - niezależnie od tego, czy ma na nogach narty czy snowboard. Najważniejszą rolą w jego życiu jest jednak bycie tatą. Ma dwóch synów, którym stara się przekazywać swoją pasję do sportu, aktywności na świeżym powietrzu i odkrywania świata.