Image
Monika Czaplicka
W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga cza plicka .eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.

Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.

W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Image
Kamil Bolek
Kamil Bolek, ekspert w zakresie wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash – międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. PR-owiec i psycholog zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor i wykładowca.
Image
Aleksandra Kutz
Artystka i dziennikarka. Osobowość medialna. Propagatorka kultury i sztuki. Reżyseruje videoklipy i filmy dokumentalne. Dyrektor ds.rozwoju kwartalnika literackiego ” Literacje” pod auspicjami Instytutu Literatury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi programy telewizyjne i radiowe m.in. ” Ola W trasie”, „Najgorszy polski kierowca” ” Przyjazne Motocyklistom”czy cykl literacki ” Afery z Litery” w Polskim Radio. Ceniona postać w świecie motoryzacji, aktywnie jeździ na motocyklu organizuje mistrzostwa motocyklowe oraz jest kierowcą rajdowym. Maluje i projektuje a w wolnych chwilach uprawia sztuki walki. Zaangażowana w sprawy charytatywne na rzecz podnoszenia jakości życia i zwiększania świadomości społecznej.
Image
Marek Skała
Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Oraz 3 bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych”, „Manipulacja Odczarowana” i „77 Historii…”. Nagroda: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR, Złote Pióro Polonii – Wiedeń 2019. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF oraz International Federation of Journalists.
Image
Michał Raszka
Dyrektor działu komunikacji w agencji public relations Grupa PRC Holding. Rzecznik prasowy wielu instytucji i firm, twórca kampanii public relations, media relations, promocyjnych i marketingowych ponad 30 instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego, doradca polityczny i ds. wizerunku. Wykładowca akademicki, trener, autor publikacji naukowych, prelegent ogólnopolskich konferencji. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich m.in. TVN, TVN24, Wirtualnemedia.pl.
Image
Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Image
Magda Urbaniak
Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Założycielka MaxTractor.agency. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu.Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Autorka bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Regularnie pisze o skutecznej komunikacji w biznesie dla takich tytuów jak: Magazyn E-commerce, Sprawny Marketing, Magazyn Online Marketing. Wykładowca na DSW i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.
Image
Jakub Mrugalski
Przez lata zawodowo związany z branżą IT i bezpieczeństwem. Swoją karierę rozpoczynał jako programista w jednym z największych portali internetowych w Polsce, Interia.pl, a następnie swoje umiejętności w zakresie zarządzania systemami Linux wykorzystywał do ochrony 30% światowego ruchu internetowego w ramach pracy w międzynarodowej korporacji Akamai. Obecnie całkowicie oddany bezpieczeństwu IT realizuje swoje pasje zarówno jako tester penetracyjny w Niebezpiecznik.pl, jak i trener prowadzący szkolenia techniczne z Atakowania i Ochrony Webaplikacji. Z racji posiadania rzadkiej wśród informatyków umiejętności komunikacji z tzw. „zwykłym użytkownikiem”, Kuba jest także trenerem i współautorem szkoleń z zakresu Security Awareness dedykowanych nietechnicznym pracownikom biurowym wykorzystującym w swojej pracy komputer i internet.
Image
Grzegorz Kiszluk
Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Współzałożyciel pierwszego w Polsce festiwalu i konkursu dla sprzedawców Polish National Sales Awards. Ambasador i juror Golden Drum w Polsce. Członek rady programowej Fundacji Komunikacji Społecznej (FKS). Członek Rady Ekspertów Marketingu w Uczelni Łazarskiego. Członek jury festiwali: Camerimage, Crackfilm, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej.

Od 1999 właściciel Wydawnictwa Reklamowego AdPress i redaktor naczelny magazynu Brief. Od 11 lat uczestnik rynku marketingu miejsc. Twórca platformy Brief for Poland służącej wymianie doświadczeń między regionami. Twórca platformy Brief for Poland, idei Trójkąta Efektywności Briefu oraz programu 5 x Polska. Pomysłodawca pierwszego w Europie Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc Welcome Festival.

Członek Kolegium Marki Dolnego Śląska. Członek Rady Ekspertów projektu Konsorcjum Marki Poznań przy prezydencie Ryszardzie Grobelnym. Członek Rady Promocji Polskiej Zdrowej Żywności przy Ministerstwie Rolnictwa RP.

Image
Tomasz Walaszczyk
Ekspert w dziedzinie nieszablonowych iluminacji przestrzeni publicznej. Regionalny dyrektor sprzedaży w IPB Decoration, jednego z liderów rynku oświetlenia i dekoracji przestrzeni w Europie. Od wielu lat zajmuje się kreowaniem niekonwencjonalnych projektów iluminacyjnych dla polskich miast, gmin, sklepów wielkopowierzchniowych, centrów handlowych oraz developerów i branży real estate. Swoim doświadczeniem wspiera inicjatywy szeroko rozumianej rewitalizacji przestrzeni publicznych oraz promocji jednostek samorządowych poprzez wypracowywanie rozwiązań tworzących spójną identyfikację wizualną – sezonową oraz całoroczną. Firma IPB Decoration działa na globalnym rynku od ponad 25 lat, dostarczając swoje rozwiązania do niemal 60 krajów na całym świecie.
Image
Jakub Sobieraj
Ekspert i praktyk w dziedzinie kanałów social media takich jak: Facebook, LinkedIn, Instagram i YouTube. Posiada wieloletnie doświadczenie jako ekspert marketingu oraz content marketingu. Od wielu lat pracuje z klientami biznesowymi, tworzył lub współtworzy kampanie reklamowe dla takich marek jak Deichmann, Empik, MTV, LPP czy BNP Paribas. W ostatnim roku przeszkolił ponad 2000 osób z zakresu mediów społecznościowych, prowadząc także wewnętrzne warsztaty dla Ikea, Mercedes czy Lotos.Kreatywny i otwarty na ludzi, na codzień właściciel dwóch firm, szkoleniowej oraz drugiej zajmującej się organizacją konferencji i eventów.
Image
Marek Wrzal
W branży basenowej działa od 1991 roku, kiedy to rozpoczął pracę w firmie Berndorf Bäderbau w Austrii. Po 11 latach spędzonych w firmie austriackiej, zdobyte doświadczenia przeniósł na polski rynek, gdzie od 2002 roku działa jako prezes firmy Berndorf Baderbau Sp. z o.o. Kiedy rozpoczynał działalność w 2002 roku, w Polsce istniał wówczas tylko jeden obiekt z niecką basenową ze stali nierdzewnej. Od tego czasu wiele się zmieniło. Dzięki aktywności pracowników firmy Berndorf Baderbau, do dnia dzisiejszego firm może się pochwalić ponad 200 realizacjami, w których zamontowała ok. 1000 niecek basenowych ze stali nierdzewnej. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień takich jak: „Budowniczy Sportowej Polski”, Budowlana Firma Roku, Firma na Medal itp. Chętnie wspiera infrastrukturę sportową i rekreacyjną. Jako sponsor festiwalu „Zadymka Jazzowa” czynnie bierze udział w rozwoju kulturalnym regionu.
Image
Stanisław Krusz
Stanisław Krusz od 2012 roku jest związany z Katowickimi Wodociągami S.A. W 2016 r. został Prezesem Zarządu, wcześniej, w latach 2012 – 2016 był Członkiem Zarządu, Dyrektorem ds. Ekonomiczno-Administracyjnych. Przez wiele lat współpracował z podmiotami realizującymi zadania w zakresie gospodarki komunalnej o charakterze użyteczności publicznej.

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako radca prawny m.in. na rzecz Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej S.A. w Katowicach oraz Katowickiej Infrastruktury Wodociągowo-Kanalizacyjnej Sp. z o.o. w Katowicach, a także jako Przewodniczący Rady Nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Katowicach. Jako Prezes Zarządu Katowickich Wodociągów S.A. jest aktywnym członkiem organizacji branżowych, uczestnikiem sympozjów i konferencji. Jest Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Wodociągowców Województwa Śląskiego, które integruje branżę i propaguje inicjatywy sprzyjające jej rozwojowi. Zasiada w Radzie programowej sympozjum Hydroprezentacje – jednej z najstarszych konferencji wodociągowych w Polsce. Uczestniczy również w inicjatywach na rzecz miasta Katowice. Jest członkiem Komisji ds. uzgodnień projektu i realizacji przebudowy koryta rzeki Rawy na terenie miasta Katowice oraz członkiem Komisji ds. gospodarki wodami opadowymi w Katowicach. W 2017 roku Stanisław Krusz odebrał dla Katowickich Wodociągów S.A. Złotą Honorową
Odznakę za Zasługi dla Województwa Śląskiego. Spółka od ponad 25 lat służy mieszkańcom Katowic, prowadząc działalność w zakresie zaopatrzenia w wodę, odprowadzania i oczyszczania ścieków.

Katowickie Wodociągi S.A. są firmą docenianą na polu biznesowym. W latach 2007 – 2012 nieprzerwanie były nagradzane w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play”. W 2006 i 2011 roku za pozytywną działalność biznesową Spółce przyznano tytuł „Gazela Biznesu”. W 2017 roku firma otrzymała podwójny tytuł „Gepard Biznesu” oraz „Potęga Biznesu”. Pierwszy jest wyróżnieniem za dynamiczny rozwój, drugi za rzetelności w prowadzonej działalności biznesowej. Potwierdzeniem obranego kierunku działania, jest znalezienie się w tym roku oraz 2018 na podium w Ogólnopolskim Rankingu Przedsiębiorstw Wodociągów i Kanalizacji. To szczególne wyróżnienie dla Katowickich Wodociągów jest podkreśleniem jakości świadczonych usług, standardów pracy oraz prowadzonej polityki.

Image
Przemysław Jedlecki
Ekonomista, politolog, absolwent Uniwersytetu Śląskiego. Od 2000 roku pracuje w katowickiej redakcji Gazety Wyborczej. Jest dziennikarzem, redaktorem i wydawcą serwisu katowice.wyborcza.pl.
Zajmuje się polityką, kwestiami rozwoju miast oraz komunikacją publiczną. Szef projektu Miasta Idei oraz kwartalnika Miasta Idei. Współtwórca akcji katowickiej Wyborczej takich jak np. „Budujcie tramwaj do Ligoty i Piotrowic”, „Piszemy do skutku”, autor m.in. cyklu artykułów zachęcających Katowice do starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury, miasta regionu do budowy metropolii oraz promujących lokalne sklepy w centrum Katowic.
Image
Paweł Sanowski
Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów, firmy należącej do międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse). Członek Zarządu MediaTrust Romania. Prezes wydawnictwa PRoto.pl, największego w Polsce opiniotwórczego portalu przeznaczonego dla specjalistów ds. public relations. Ukończył Politechnikę Wrocławską na kierunku zarządzanie i marketing oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości. Od ponad dekady prowadzi wykłady na temat monitoringu mediów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz London School of Public Relations.