Miejsce:

STARA KOPALNIA/AQUA ZDRÓJ

Czas trwania:

godz. 10.00-18.00

Moderator:

Łukasz Dziedzic
  • 9:00
    Rejestracja
  • 10:00–10:15
    Inauguracja konferencji
    Roman Szełemej, Prezydent Wałbrzycha i Łukasz Dziedzic, Członek Zarządu - Dyrektor Generalny Grupy PRC Holding
  • 10:15–11:00
    DEBATA: Istotne clou a promocja miasta.
    Moderator: Marek Szeles
    Uczestnicy:
    Andrzej Drobik – organizator festiwalu Granatowe Góry
    Marta Wróbel - koordynatorka ds. Marketingu, Stara Kopalnia
    Sebastian Chachołek – Europejski Instytut Promocji Sztuki
  • 11:00–11:45
    O językowych aspektach kreowania wizerunku
    prof. Jerzy Bralczyk
  • 11:45–12:15
    Kandydat na wagę złota! Znaczenie employer brandingu w nowoczesnej i otwartej administracji
    Kamil Rodzik, główny specjalista ds. rozwoju organizacji
  • 12:15–13:00
    Zło bierze się z gadania... dobro też... Jak słowa potrafią kreować świat w którym żyjemy
    Marek Skała, Instytut Szkoleniowy Megalit
  • 13:00–13:45
    Obiad z serwisem kawowym
  • 13:45–14:30
    W tym największy jest ambaras, żeby wielu chciało na raz - siła promocyjna organizacji turystycznych
    Anna Żabska, Prezes Zamku Książ i LOT Aglomeracji Wałbrzyskiej
  • 14:30–15:15
    Od idei do realizacji. Pleszew: miasto 15-minutowe.
    Anna Bogacz, rzecznik prasowy Urzędu Miasta i Gminy Pleszewa
  • 15:15-16:00
    Bilet do zrozumienia, czyli marketing w komunikacji
    Anna Koteras, Naczelnik Wydziału Reklamy i Marketingu, Zarząd Transportu Metropolitalnego
  • 16:00-16:45
    Czy muzea są nadal sexy?
    Sebastian Chachołek, Europejski Instytut Promocji Sztuki
  • 16:45-18:00
    Zwiedzanie Starej Kopalni
  • 19:00
    Spotkanie wieczorne

Miejsce:

AQUA ZDRÓJ

Czas trwania:

godz. 10.00-16.00

Moderator:

Michał Raszka
  • 10:00–10:45
    Trolle, fake newsy, hakerzy-wyzwania współczesnej komunikacji
    Mariusz Sokołowski
  • 10:45–11:30
    DEBATA: Kryzys, kryzysik, kryzysiątko – jak nie dać się zwariować, czyli o skutecznym zarządzaniu kryzysami
    Moderator: Marek Szeles
    Uczestnicy:
    Edward Szewczak – kierownik biura promocji,
    rzecznik prasowy UM Wałbrzych
    Piotr Łapa – rzecznik prasowy UM Pszczyna
    Przemysław Gałecki – dyrektor komunikacji społecznej UM Wrocław
    Katarzyna Duma – rzecznik prasowy Prezydenta Miasta Lublina
  • 11:30–12:15
    Tornado informacyjne. Jak ujarzmić ten żywioł?
    Sebastian Bykowski, prezes PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • 12:15–13:00
    Turystyka w wersji smart: czyli kompas w służbie promocji
    Rafał Kamiński, KompasGo
  • 13:00–13:45
    Hate, i hate you! Jak z nim walczyć i wygrać
    Barbara Krysztofczyk, Head of PR Anny Lewandowskiej,
    CEO Krystal Point
  • 13:45–14:30
    Obiad z serwisem kawowym
  • 14:30–15:15
    Kup sobie miasto! Monopoly jako narzędzie promocji
    Jan Jaźwiński, kierownik projektów specjalnych Winning Moves
    Łukasz Dziedzic, członek zarządu Grupa PRC Holding
  • 15:15–16.00
    Czy ja mogę zapytać czy komunikacja samorządów aby nie jest mdła?
    Bartosz Dembiński, właściciel w Bartosz Dembiński PR/Komunikacja
  • 16:00-17:00
    Budowanie marki osobistej
    Kinga Burzyńska, dziennikarka TVN i TVN Fabuła,
  • 17:00-18:00
    DEBATA: Jak z polskiego mordoru zrobić atrakcyjne miasto? 20 lat historii Wałbrzycha
    Edward Szewczak – kierownik biura promocji,
    rzecznik prasowy UM Wałbrzych
    Jacek Bończyk - ambasador Wałbrzycha, aktor, reżyser, piosenkarz
    Marek Szeles - rzecznik prasowy UM Wałbrzych w latach 1999-2002
    Robert „Karpiu” Karpowicz – dziennikarz Radia ZET
  • 20:00
    Gala Kryształów PR

Miejsce:

AQUA ZDRÓJ

Czas trwania:

godz. 10.00-13.45

Moderator:

Łukasz Dziedzic
  • 10:00–11:00
    Dlaczego plotki i fake newsy rozchodzą się tak szybko? Komunikacja na TikToku, Instagramie, a nawet Pornhubie
    Jakub Biel, ekspert ds. kreatywnej reklamy
  • 11:00-13:30
    Warsztaty; dwie opcje do wyboru:
    I – Warsztat pracy z kamerą/wystąpienia publiczne
    II – Skuteczna reklama w SoMe