I Dzień, Centrum Sztuki Współczesnej
  • 9:00 – 10:00
    Rejestracja uczestników
  • 10:00 – 10:15
    Inauguracja konferencji
    Piotr Całbecki , Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupa PRC Holding
  • 10:15 – 11:00
    Konstelacje dobrych miejsc
    Beata Sawińska, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
  • 11:00 – 11:45
    Cooltura
    Sebastian Chachołek, Grupa PRC Holding
  • 11:45 – 12:05
    Przerwa kawowa
  • 12:05 – 12:50
    Informacja jest towarem. Jak rozróżnić tandetę od dobrej roboty.
    Marek Czyż, TVP
  • 12:50 – 13:20
    Gra o miasto - plansza czy telefon?
    Rafał Kamiński, KompasGo
  • 13:20 – 14:20
    Obiad z serwisem kawowym
  • 14:20 – 14:50
    Aquapark czy basen, czyli jak nie utopić Samorządu
    Jacek Lepski, Berndorf Baderbau
  • 14:50 – 15:20
    Made in Małopolska – siła regionalnej marki
    Dawid Gleń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Promocji, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
  • 15:20 – 16:00
    Kryzys - jak nie dopuścić i co robić jak się pojawi - zestaw możliwych reakcji do zastosowania natychmiast
    Marek Skała, Instytut Szkoleniowy Megalit
  • 16:00 – 17:00
    Wycieczka z przewodnikiem po Toruniu
  • 20:00
    Gala Kryształów PR, Hotel Copernicus
    Imprezy towarzyszące:
    - Pokaz mody Folk Design Aneta Larysa Knap kolekcja „Czerwone Korale”, Made In Małopolska
    - Wernisaż wystawy rzeźb Weroniki Turlej „Przestrzenie Ulotne”
II Dzień, Hotel Copernicus
  • 10:00 – 10:10
    Uroczyste otwarcie drugiego dnia Konferencji
    Elżbieta Piniewska, Przewodnicząca Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego
  • 10:10 – 10:55
    Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej
    Mariusz Sokołowski, PRoStrategic Communication
  • 10:55 – 11:40
    Mediowy kompas dla samorządów: Kieruj się w stronę medialności i zaangażowania
    Sebastian Bykowski, Instytut Monitorowania Mediów PSMM Monitoring & More
  • 11:40 – 11:55
    Przerwa kawowa
  • 11:55 – 12:40
    Randka czajników, heksa i Piłsudski na Kasztanku, czyli TikTokowe opowieści o mieście
    Adrian Ligorowski, Grupa PRC Holding
  • 12:40 – 13:25
    Jak żyć z dziennikarzami? Chłodna znajomość czy serdeczna otwartość?
    Beata Tadla, TVP; Pytanie na śniadanie
  • 13:25 – 14:25
    Obiad z serwisem kawowym
  • 14:25 – 16:25
    Warsztaty
  • Małe słowa, wielki efekt: mikrokomunikaty w działaniu urzędu
    Kamila Paradowska, Dobra Treść
  • Storytelling, narracja, opowiadanie historii. Dlaczego zamiast danych, liczb i faktów wolimy historie? Jak je tworzyć, by się wyróżnić i zostać zapamiętanym?
    Michał Raszka, Grupa PRC Holding
  • 18:00
    Teatr Muzyczny w Toruniu
    Spektakl teatralny „Śluby panieńskie” Aleksandra Fredry w reżyserii Pawła Aignera
  • 20:30
    Spotkanie wieczorne
    Jan Olbracht Browar Staromiejski
III Dzień, Hotel Copernicus
  • 10:00 – 10:45
    Współpraca – jak bardzo to się opłaca
    Marta Wudarska, Teatr im. Wiliama Horzycy w Toruniu, Międzynarodowy Festiwal Teatralny KONTAKT
  • 10:45 – 11:30
    Rebrending marek terytorialnych: Między wielkimi pułapkami a ukrytym potencjałem
    Bartek Kotowicz
  • 11.30 – 11.45
    Przerwa kawowa
  • 11:45 – 12:30
    Od scrollowania do działania – jak AI i social media angażują społeczności lokalne?
    Małgorzata Siedlik
  • 12:30 – 13:15
    Warsztat: Jak zwiększyć zaangażowanie mieszkańców? Social media i AI w praktyce
    Małgorzata Siedlik
  • 13:15
    Brunch
  • Zakończenie konferencji