Miejsce:
STARA KOPALNIA/AQUA ZDRÓJ
Czas trwania:
godz. 10.00-18.00
Moderator:
Łukasz Dziedzic
- 9:00Rejestracja
- 10:00–10:15Inauguracja konferencjiRoman Szełemej, Prezydent Wałbrzycha i Łukasz Dziedzic, Członek Zarządu - Dyrektor Generalny Grupy PRC Holding
- 10:15–11:00DEBATA: Istotne clou a promocja miasta.Moderator: Marek Szeles
Uczestnicy:
Andrzej Drobik – organizator festiwalu Granatowe Góry
Marta Wróbel - koordynatorka ds. Marketingu, Stara Kopalnia
Sebastian Chachołek – Europejski Instytut Promocji Sztuki - 11:00–11:45O językowych aspektach kreowania wizerunkuprof. Jerzy Bralczyk
- 11:45–12:15Kandydat na wagę złota! Znaczenie employer brandingu w nowoczesnej i otwartej administracjiKamil Rodzik, główny specjalista ds. rozwoju organizacji
- 12:15–13:00Zło bierze się z gadania... dobro też... Jak słowa potrafią kreować świat w którym żyjemyMarek Skała, Instytut Szkoleniowy Megalit
- 13:00–13:45Obiad z serwisem kawowym
- 13:45–14:30W tym największy jest ambaras, żeby wielu chciało na raz - siła promocyjna organizacji turystycznychAnna Żabska, Prezes Zamku Książ i LOT Aglomeracji Wałbrzyskiej
- 14:30–15:15Od idei do realizacji. Pleszew: miasto 15-minutowe.Anna Bogacz, rzecznik prasowy Urzędu Miasta i Gminy Pleszewa
- 15:15-16:00Bilet do zrozumienia, czyli marketing w komunikacjiAnna Koteras, Naczelnik Wydziału Reklamy i Marketingu, Zarząd Transportu Metropolitalnego
- 16:00-16:45Czy muzea są nadal sexy?Sebastian Chachołek, Europejski Instytut Promocji Sztuki
- 16:45-18:00Zwiedzanie Starej Kopalni
- 19:00Spotkanie wieczorne
Miejsce:
AQUA ZDRÓJ
Czas trwania:
godz. 10.00-16.00
Moderator:
Michał Raszka
- 10:00–10:45Trolle, fake newsy, hakerzy-wyzwania współczesnej komunikacjiMariusz Sokołowski
- 10:45–11:30DEBATA: Kryzys, kryzysik, kryzysiątko – jak nie dać się zwariować, czyli o skutecznym zarządzaniu kryzysamiModerator: Marek Szeles
Uczestnicy:
Edward Szewczak – kierownik biura promocji,
rzecznik prasowy UM Wałbrzych
Piotr Łapa – rzecznik prasowy UM Pszczyna
Przemysław Gałecki – dyrektor komunikacji społecznej UM Wrocław
Katarzyna Duma – rzecznik prasowy Prezydenta Miasta Lublina - 11:30–12:15Tornado informacyjne. Jak ujarzmić ten żywioł?Sebastian Bykowski, prezes PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
- 12:15–13:00Turystyka w wersji smart: czyli kompas w służbie promocjiRafał Kamiński, KompasGo
- 13:00–13:45Hate, i hate you! Jak z nim walczyć i wygraćBarbara Krysztofczyk, Head of PR Anny Lewandowskiej,
CEO Krystal Point - 13:45–14:30Obiad z serwisem kawowym
- 14:30–15:15Kup sobie miasto! Monopoly jako narzędzie promocjiJan Jaźwiński, kierownik projektów specjalnych Winning Moves
Łukasz Dziedzic, członek zarządu Grupa PRC Holding - 15:15–16.00Czy ja mogę zapytać czy komunikacja samorządów aby nie jest mdła?Bartosz Dembiński, właściciel w Bartosz Dembiński PR/Komunikacja
- 16:00-17:00Budowanie marki osobistejKinga Burzyńska, dziennikarka TVN i TVN Fabuła,
- 17:00-18:00DEBATA: Jak z polskiego mordoru zrobić atrakcyjne miasto? 20 lat historii WałbrzychaEdward Szewczak – kierownik biura promocji,
rzecznik prasowy UM Wałbrzych
Jacek Bończyk - ambasador Wałbrzycha, aktor, reżyser, piosenkarz
Marek Szeles - rzecznik prasowy UM Wałbrzych w latach 1999-2002
Robert „Karpiu” Karpowicz – dziennikarz Radia ZET - 20:00Gala Kryształów PR
Miejsce:
AQUA ZDRÓJ
Czas trwania:
godz. 10.00-13.45
Moderator:
Łukasz Dziedzic
- 10:00–11:00Dlaczego plotki i fake newsy rozchodzą się tak szybko? Komunikacja na TikToku, Instagramie, a nawet PornhubieJakub Biel, ekspert ds. kreatywnej reklamy
- 11:00-13:30Warsztaty; dwie opcje do wyboru:
I – Warsztat pracy z kamerą/wystąpienia publiczne
II – Skuteczna reklama w SoMe