I Dzień, Centrum Sztuki Współczesnej
- 9:00 – 10:00Rejestracja uczestników
- 10:00 – 10:15Inauguracja konferencjiPiotr Całbecki , Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupa PRC Holding - 10:15 – 11:00Konstelacje dobrych miejscBeata Sawińska, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
- 11:00 – 11:45CoolturaSebastian Chachołek, Grupa PRC Holding
- 11:45 – 12:05Przerwa kawowa
- 12:05 – 12:50Informacja jest towarem. Jak rozróżnić tandetę od dobrej roboty.Marek Czyż, TVP
- 12:50 – 13:20Gra o miasto - plansza czy telefon?Rafał Kamiński, KompasGo
- 13:20 – 14:20Obiad z serwisem kawowym
- 14:20 – 14:50Aquapark czy basen, czyli jak nie utopić SamorząduJacek Lepski, Berndorf Baderbau
- 14:50 – 15:20Made in Małopolska – siła regionalnej markiDawid Gleń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Promocji, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
- 15:20 – 16:00Kryzys - jak nie dopuścić i co robić jak się pojawi - zestaw możliwych reakcji do zastosowania natychmiastMarek Skała, Instytut Szkoleniowy Megalit
- 16:00 – 17:00Wycieczka z przewodnikiem po Toruniu
- 20:00Gala Kryształów PR, Hotel CopernicusImprezy towarzyszące:
- Pokaz mody Folk Design Aneta Larysa Knap kolekcja „Czerwone Korale”, Made In Małopolska
- Wernisaż wystawy rzeźb Weroniki Turlej „Przestrzenie Ulotne”
II Dzień, Hotel Copernicus
- 10:00 – 10:10Uroczyste otwarcie drugiego dnia KonferencjiElżbieta Piniewska, Przewodnicząca Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego
- 10:10 – 10:55Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowejMariusz Sokołowski, PRoStrategic Communication
- 10:55 – 11:40Mediowy kompas dla samorządów: Kieruj się w stronę medialności i zaangażowaniaSebastian Bykowski, Instytut Monitorowania Mediów PSMM Monitoring & More
- 11:40 – 11:55Przerwa kawowa
- 11:55 – 12:40Randka czajników, heksa i Piłsudski na Kasztanku, czyli TikTokowe opowieści o mieścieAdrian Ligorowski, Grupa PRC Holding
- 12:40 – 13:25Jak żyć z dziennikarzami? Chłodna znajomość czy serdeczna otwartość?Beata Tadla, TVP; Pytanie na śniadanie
- 13:25 – 14:25Obiad z serwisem kawowym
- 14:25 – 16:25Warsztaty
- Małe słowa, wielki efekt: mikrokomunikaty w działaniu urzęduKamila Paradowska, Dobra Treść
- Storytelling, narracja, opowiadanie historii. Dlaczego zamiast danych, liczb i faktów wolimy historie? Jak je tworzyć, by się wyróżnić i zostać zapamiętanym?Michał Raszka, Grupa PRC Holding
- 18:00Teatr Muzyczny w ToruniuSpektakl teatralny „Śluby panieńskie” Aleksandra Fredry w reżyserii Pawła Aignera
- 20:30Spotkanie wieczorneJan Olbracht Browar Staromiejski
III Dzień, Hotel Copernicus
- 10:00 – 10:45Współpraca – jak bardzo to się opłacaMarta Wudarska, Teatr im. Wiliama Horzycy w Toruniu, Międzynarodowy Festiwal Teatralny KONTAKT
- 10:45 – 11:30Rebrending marek terytorialnych: Między wielkimi pułapkami a ukrytym potencjałemBartek Kotowicz
- 11.30 – 11.45Przerwa kawowa
- 11:45 – 12:30Od scrollowania do działania – jak AI i social media angażują społeczności lokalne?Małgorzata Siedlik
- 12:30 – 13:15Warsztat: Jak zwiększyć zaangażowanie mieszkańców? Social media i AI w praktyceMałgorzata Siedlik
- 13:15Brunch
- Zakończenie konferencji