Zapraszamy do udziału w trzydniowej Konferencji poświęconej tematyce public relations w samorządach i administracji państwowej. Jest to najlepsza okazja aby wziąć udział w kilkunastu wykładach i warsztatach prowadzonych przez najlepszych praktyków PR w Polsce!

Najlepsi specjaliści i najbardziej aktualna tematyka to już od lat znaki rozpoznawcze Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Jej kolejna edycja to największe wydarzenie organizowane z myślą o samorządach i administracji w Polsce. Stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania najlepszych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.

W tym roku specjaliści w branży PR i marketingu spotkają się z uczestnikami w Katowicach w dniach 10 – 12 maja 2021 r.

W Konferencji mogą brać udział wyłącznie:

  1. Pracownicy Jednostek Samorządowych wszystkich szczebli.
  2. Radni Samorządów Gminnych, Powiatowych i Wojewódzkich
  3. Pracownicy Samorządowych Jednostek Organizacyjnych
  4. Pracownicy Zakładów Budżetowych
  5. Pracownicy Spółek Samorządowych
  6. Pracownicy Instytucji i Organizacji Samorządowych
  7. Pracownicy Administracji Państwowej

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 364 04 00 lub mailowo pod adresem biuro@prwsamorzadzie.pl