Zapraszamy do wzięcia udziału w trzydniowej Konferencji: w kilkunastu wykładach i warsztatach prowadzonych przez najlepszych praktyków PR w Polsce!

Najlepsi specjaliści i najbardziej aktualna tematyka to już od lat znaki rozpoznawcze Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Jej kolejna edycja to największe wydarzenie organizowane z myślą o samorządach i administracji w Polsce. Stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania najlepszych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.

W tym roku specjaliści w branży PR i marketingu spotkają się z uczestnikami w Toruniu w hotelu Copernicus w dniach 11 – 13 marca 2025 r.

W Konferencji mogą brać udział wyłącznie:

  1. Pracownicy Jednostek Samorządowych wszystkich szczebli.
  2. Radni Samorządów Gminnych, Powiatowych i Wojewódzkich
  3. Pracownicy Samorządowych Jednostek Organizacyjnych
  4. Pracownicy Zakładów Budżetowych
  5. Pracownicy Spółek Samorządowych
  6. Pracownicy Instytucji i Organizacji Samorządowych
  7. Pracownicy Administracji Państwowej
  8. Pracownicy uczelni wyższych.

Koszt udziału w Konferencji:

    • 1000 zł netto +23% VAT – Udział bez wydarzeń wieczornych i bez noclegu
    • 1400 zł netto +23% VAT – Udział z wydarzeniami wieczornymi, bez noclegu
    • 1850 zł netto +23% VAT – Udział w 3 dniach konferencji z 2 noclegami w pokoju 2-osobowym
    • 2150 zł netto +23% VAT – Udział w 3 dniach konferencji z 2 noclegami w pokoju 1-osobowym
    • 600 zł netto +23% VAT – Udział w Gali Kryształy PR
    • 650 zł netto +23% VAT – Udział w I lub II dniu konferencji (bez wydarzeń wieczornych i noclegu)
    • 400 zł netto +23% VAT – Udział w III dniu konferencji (bez wydarzeń wieczornych i noclegu)

Termin zgłoszenia do 3 marca 2025 r.

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 32 364 04 00, 660 430 575 lub mailowo pod adresem biuro@prwsamorzadzie.pl