Zapraszamy do udziału w trzydniowej Konferencji poświęconej tematyce public relations w samorządach i administracji państwowej. Jest to najlepsza okazja aby wziąć udział w kilkunastu wykładach i warsztatach prowadzonych przez najlepszych praktyków PR w Polsce!

Najlepsi specjaliści i najbardziej aktualna tematyka to już od lat znaki rozpoznawcze Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Jej kolejna edycja to największe wydarzenie organizowane z myślą o samorządach i administracji w Polsce. Stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania najlepszych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.

W tym roku specjaliści w branży PR i marketingu spotkają się z uczestnikami w Katowicach w dniach 5 – 7 października 2020 r.

W Konferencji mogą brać udział wyłącznie:

  1. Pracownicy Jednostek Samorządowych wszystkich szczebli.
  2. Radni Samorządów Gminnych, Powiatowych i Wojewódzkich
  3. Pracownicy Samorządowych Jednostek Organizacyjnych
  4. Pracownicy Zakładów Budżetowych
  5. Pracownicy Spółek Samorządowych
  6. Pracownicy Instytucji i Organizacji Samorządowych
  7. Pracownicy Administracji Państwowej

Koszt udziału w 3 dniach Konferencji:

  1. Ceny obowiązujące do 31.05.2020 r.
    • Pakiet konferencyjny bez noclegu – 850 zł
    • Pakiet konferencyjny z noclegiem – 1150 zł

Warunki uczestnictwa:

  1. Termin zgłoszenia do 21.09.2020 r.
  2. Koszt uczestnictwa do 31.05.2020 r. : 1100 zł + 23% VAT od osoby; dopłata do pokoju jednoosobowego 200 zł + 23% VAT.
  3. Płatności należy dokonać w terminie 7 dni od daty dokonania zgłoszenia na rachunek: Grupa PRC HOLDING SP. z o.o., ul. Chłodna 2,
    40-311 Katowice, ING BANK ŚLĄSKI S.A.: 98 1050 1360 1000 0090 8059 4337.
  1. Potwierdzenie dokonania płatności należy przesłać na adres: biuro@prwsamorzadzie.pl
  2. Rezygnację z udziału w Konferencji należy zgłaszać pisemnie (wysyłając na adres mailowy: biuro@prwsamorzadzie.pl) i potwierdzić telefonicznie. W przypadku złożenia rezygnacji z udziału w terminie między 5 września, a 13 września 2020 r. będzie potrącana opłata manipulacyjna w wysokości 50% od wpłaconej kwoty. Po złożeniu rezygnacji po 13 września 2020 r. wpłacona kwota nie będzie zwrócona.

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 364 04 00 lub mailowo pod adresem biuro@prwsamorzadzie.pl