dr Wojciech Krzysztof Szalkiewicz

Adiunkt Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Olsztynie. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się teoretycznymi i praktycznymi komunikacji marketingowej i społecznej, w tym różnymi aspektami marketingu politycznego. Jako dziennikarz-felietonist, komentator bieżącej polityki swoje doświadczenia i opinie prezentuje w licznych publikacjach ukazujących się w prasie i na portalach internetowych. Wyniki badań naukowych – w licznych książkach (m.in.: Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad manipulacją i propagandą, Toruń 2017, Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych, Kraków 2014).

Przez kilka lat zdobywał doświadczenie w pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z PR-em oraz media i investors relations (od Rzecznika Prasowego Prezydenta Olsztyn do Zastępcy Dyrektora Gabinetu Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego). Obecnie doradza przedstawicielom administracji różnych szczebli w różnych obszarach ich działalności.a

Sebastian Bykowski

Wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jedną z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011. Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej Cafe News S.A., doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu. Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations. Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations” oraz książki „Badania i pomiar efektów w public relations”.

Jonny Daniels

Jonny Daniels urodził się w Londynie, następnie wyemigrował do Izraela, gdzie wstąpił do Sił Obronnych Izraela. Po trzech latach służby w elitarnej jednostce  spadochroniarzy, opuścił armię w randze sierżanta. Po ukończeniu służby wojskowej stał się szefem sztabu wicemarszałka Knessetu (izraelskiego parlamentu). W kolejnych latach pełnił funkcję doradcy wiceministra Obrony Izraela oraz ambasador Izraela w Stanach Zjednoczonych, pracował w szabie zajmującym sie kampanią wyborczą premiera Netanjahu, jak również wielu innych polityków w Izraelu, Stanach Zjednoczonych i krajach europejskich. Był szefem Międzynarodowego Projektu rozwoju Hollywoodzkich produkcji dla firmy “Film Engine” z Los Angeles, doradzał 3 kandydatom na prezydenta Stanów Zjednoczonych. Jonny Daniels jest regularnie cytowany i wystepuje w międzynarodowych mediach takich jak w CNN, Fox News, Wall Street Journal, New York Times, Daily Mail, The Guardian, Jerusalem Post etc.

Jonny Daniels został uznany przez prestiżowy amerykański magazyn Algemeiner za jednego ze 100 najbardziej wpływowych Żydów na Świecie. W 2016 Gazeta Times of Izrael wskazała Jonnego Danielsa jako najbardziej zaufanego izraelskiego doradcę kandydata na prezydenta USA Donalda Trumpa.

dr Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC, właściciel agencji public relations PRC Communications. Komentator i ekspert z zakresu PR m.in. dla TVP, TVN24, Wprost, Gazeta Wyborcza, felietonista „Home&Market”. Doradca i trener dla  KGHM Polska Miedź S.A., PCC GmbH, PCC „Rokita”, PTK Holding, ZRE S.A, Fasing-MÓJ SA, Grupa BRE Bank, ZDW Katowice. Mediator w sporach zbiorowych w zakładach z branży energetyki, górnictwa i przemysłu chemicznego. Od 1994 r. pełnił funkcję rzecznika prasowego m.in. Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej, JOPEX, PTKiGK, Fasing-MOJ SA, BZUG, PTK Holding S.A. Od 1996 doradca i konsultant z zakresu marketingu politycznego, twórca kilkudziesięciu kampanii samorządowych i parlamentarnych, m.in. dla PO, SLD, SDPL, LiD, PiS i Mniejszości Niemieckiej. Autor strategii rozwoju m.in. dla Województwa Mazowieckiego, UM Piła, Starostwa Będzińskiego. Gościnne wykłady na 30 uczelniach w Polsce. Autor ponad 100 artykułów i publikacji. Współautor książek: „Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę”, „Polski Leksykon PR” i „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.

Izabella Laskowska

Specjalista do spraw komunikacji społecznej i PR. Doradca w zakresie strategii komunikacji wielu instytucji publicznych i firm. Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Od 17 lat zajmuje się kształtowaniem wizerunku i budowaniem reputacji osób i instytucji. Wielokrotnie pełniła funkcję, zarówno rzecznika prasowego, doradcy jak i dyrektora kierującego biurem ds. komunikacji społecznej. Z sukcesem przygotowała i prowadziła wiele ogólnopolskich projektów edukacyjno – informacyjno – promocyjnych. Całościowo zarządzała projektami, w tym odpowiadała za planowanie, przygotowanie i wdrożenie strategii promocji prowadzonych projektów. Od 15 lat trener medialny wielu osób publicznych. Prowadzi szkolenia, warsztaty i indywidualne sesje przygotowujące do skutecznej komunikacji; w tym do wystąpień publicznych, prezentacji i kontaktów z różnego rodzaju mediami. Specjalizuje się w zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych. Od maja 2014 Ekspert cywilny NATO w obszarze „Komunikacja w sytuacjach kryzysowych”.

dr Mariusz Sokołowski

Adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, doktor nauk humanistycznych. W 1998 roku ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim. W 2001 roku uzyskał na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie historii na podstawie rozprawy pt. Policja a społeczeństwo w okresie międzywojennym . Do 2003 roku był pracownikiem naukowo-dydaktycznym Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie , zaś do 2013 roku – adiunktem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Obecnie jest adiunktem na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Od lutego 2004 roku pełnił funkcję rzecznika prasowego Komendanta Stołecznego Policji, a od 2007 roku jest rzecznikiem prasowym Komendanta Głównego Policji. W 2007 roku zdobył prestiżową nagrodę w pierwszej edycji konkursu PRotony, w kategorii „Rzecznik prasowy”. W 2010 roku nominowany do pierwszej trójki prestiżowego konkursu „Człowieka Briefu 2010” w kategorii „Człowiek PR-u Briefu 2010”. W 2012 otrzymał tytuł „Lew PR Instytucji Publicznych 2012” – prestiżowej nagrody Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Autor wielu publikacji dotyczących problematyki współpracy Policji ze środkami masowego przekazu i społeczeństwem, a także współczesnych systemów bezpieczeństwa w Europie.

dr Dariusz Tworzydło

dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu EXACTO sp. z o.o., prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI), pracownik Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Oświęcimiu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Były pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2012 członek Rady Etyki Public Relations. W latach 1997-2010 pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Autor raportów badawczych, analiz, materiałów dydaktycznych, opracowań naukowych. Autor ponad 210 publikacji, min. Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju PWN 2008, oraz Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów działań public relations WSIiZ 2008. Posiada 18-letnie doświadczenie w branży PR. Trener, doradca i konsultant. W 2007 roku nominowany do nagrody „Łby PR”, w 2010 laureat nagrody „PRotony”.

Filip Szatanik

Absolwent Wydziału Filozofii UJ. W Urzędzie Miasta Krakowa od 2001 roku, w latach 2006 – 2010 Kierownik Biura Prasowego, 2010 – 2014 Wicedyrektor w Wydziale Informacji, Turystyki i Promocji, 2014  – 2016 Wicedyrektor Biura Prasowego Urzędu Miasta, od stycznia 2016 do września 2017 w Agencji Rozwoju Miasta odpowiadał za informację, marketing i promocję sztandarowej inwestycji miejskiej TAURON Areny Kraków. W latach 2006 – 2016 rzecznik prasowy Urzędu Miasta Krakowa. Obecnie rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego Pomysłodawca szeregu przedsięwzięć promocyjnych i informacyjnych. Współpracował przy największych miejskich projektach dotyczących przestrzeni publicznej (objęcie zabytkowego centrum Parkiem Kulturowym – model konsultacji społecznych), „Superścieżka” – pierwszy w Polsce projekt placemakingowy i szeregu innych. Łącznie uczestniczył w kilkuset działaniach o charakterze wizerunkowym. Tworzył system informacji towarzyszący największym odbywającym się w Krakowie wydarzeniom jak pogrzeb Pary Prezydenckiej  2010, wizyty Papieży, EURO 2012, spotkanie ministrów obrony państw NATO, prezydencja Polski w Unii Europejskiej, wreszcie powódź w 2010, ostatnio ME w piłce ręcznej mężczyzn i Światowe Dni Młodzieży. Prowadził media miejskie: stronę www.krakow.pl, dwutygodnik KRAKÓW.PL, telewizję miejską oraz miejskie media społecznościowe (FB, google+, Twitter). Panelista Forum Ekonomicznego w Krynicy, współorganizator konferencji „PR w samorządzie i administracji publicznej”. Uważa że przyszłość komunikacji to media społecznościowe. Ekspert ds. komunikacji w samorządzie. Współautor rocznicowej publikacji „25 lat public relations w Polsce”.

Agnieszka Staniszewska

Zastępca ‎dyrektora Kancelarii Prezydenta Krakowa. Odpowiada za obsługę VIP, organizację wydarzeń i uroczystości oraz współpracę krajową. Językoznawca, doktorantka na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, interesuje się m.in. przesuwaniem granic kodu we współczesnej komunikacji językowej. Wykładowca akademicki. Współautorka 3 – tomowej historii prezydentów, burmistrzów i sołtysów Krakowa. Uczulona na nudę.

dr Marek Skała

Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists.

Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Kilka książęk, w tym dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie wykłady z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.

Dr hab. Jarosław Flis

Dr hab. Jarosław Flis – socjolog, pracownik Wydziału Zarządzania i Komunikacji Spolecznej UJ. Zajmuje się socjologią polityki oraz public relations. Bada systemy wyborcze i ich wpływ na zachowania aktorów politycznych. Jest autorem artykułów na łamach „Rzeczpospolitej”, „Gazety Wyborczej”, „Dziennika”, „Polski – The Times” oraz prasy branżowej. Publicysta „Tygodnika Powszechnego”. Stały komentator TVP, TVN i Polsatu, prasy codziennej i tygodników opinii.

Maciej Orłoś

Aktor, prezenter telewizyjny, konferansjer. Współtwórca popularnego programu informacyjnego „Teleexpress” Jak mało kto potrafi w tempie ekspresowym przekazać informacje zachowując naturalny „luz” i poczucie humoru. W swoim dorobku zawodowym ma pracę nad programami publicystycznymi, kulturalnymi oraz wiele ról filmowych. Jest jednym z tych prezenterów telewizyjnych, którzy potrafią łączyć lekkość wypowiedzi  z eleganckim stylem bycia.

Jest absolwentem  Wydziału aktorskiego warszawskiej PWST . Zagrał w wielu filmach, w tym główne i pierwszoplanowe role, m.in. Hania w reż. St. Wohla (1983), Głuchy telefon, reż. Piotr Mikucki (1989), Słaba wiara reż. Krzysztof Zanussi (1995), serial Zespół Adwokacki, reż. Andrzej Kotkowski (1993-4).

Współprace z TVP rozpoczął w 1991 roku. Współtworzył i prowadził cykle programów: „Oko w Oko” , „Zabawy językiem polskim”, „A to Polska właśnie”, „Przyjaciele”, „Gwiazdy w Jedynce” , „Trochę kultury”, „Pociąg do kultury”, w sezonie 2008-2009 prowadził program „, „300 procent normy”, a w „Celownik”.

Jest również znany jako prowadzacy takie imprezy telewizyjne jak m.in. Festiwal w Opolu, gale Teraz Polska, Wiktory, Telekamery, galę 50-lecia TVP, Dni Otwarte TVP, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

Jest laureatem wielu prestiżowych nagród w tym trzech Wiktorów i Telekamery oraz nominowany kilkukrotnie do tytułu Mistrza Mowy Polskiej.
Za działalność opozycyjna w latach 80-tych został uhonorowany przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego orderem – Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski.

Andrzej Sulima

Technolog, od 20-stu lat specjalizuje się w technologiach stosowanych w budownictwie specjalistycznym dla przemysłu energetycznego oraz w konstrukcjach masywnych. Członek takich organizacji jak: Chemical Processing Network, American Institute of Building Design, American Concrete Institute, Portland Cement Association, Global Cement, National Precast Concrete Association, Concrete Society Technologists. Członek Polskiego Związku Inżynierów I Techników Budownictwa. Rzeczoznawca Stowarzyszenia Inżynierów I Techników Przemysłu Materiałów Budowlanych Federacji Stowarzyszeń Naukowo Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej W zakresie: Technologia betonów kompozytowych: HPC, UHPC, UHPCE, betonów natryskowych, posadzek przemysłowych, hydroizolacji i wzmocnień strukturalnych. Specjalizuje się w projektowaniu technologii bazujących na wykorzystaniu materiałów o najwyższych światowych walorach użytkowych, betonów kompozytowych wysokich energii i innych materiałów budowlanych przyspieszających proces budowy, o wyższych parametrach technicznych przy jednoczesnym obniżeniu kosztów, oraz podniesieniu poziomu bezpieczeństwa, trwałości i funkcjonalności obiektów. Jest twórcą kompozytów cementowych 5-ej generacji UHPCE i domieszek opartych o wiedzę z zakresu procesów chemii elektro-fizycznej, które znalazły zastosowanie w projektach Podziemnych Żelbetowych Zbiorników do Magazynowania Paliw Płynnych.  Laureat wielu prestiżowych nagród branżowych. Współpracował z takimi firmami jak.: Obayashi Corporation, KALMATRON Corporation, Den Con Group LLC., Cement Solutions Ltd., ILBAU Austria, GROUP B. Autor wielu artykułów dla wydawnictw branżowych.

Ewa Szczecińska-Zielińska

Ewa Szczecińska-Zielińska, dyrektor Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Legnicy, z wykształcenia administratywista, przez znaczną część zawodowego życia dziennikarz i PR-owiec, twórca wielu kampanii wizerunkowych i promocyjnych, pasjonatka idei Smart City. W latach 2006-2009 publikowała w dzienniku „Gazeta Giełdy Parkiet” i „Puls Biznesu”, gdzie specjalizowała się w tematyce związanej z przemysłem miedziowym i KGHM Polska Miedź. W tym ostatnim prowadziła również popularny blog ekonomiczny. W latach 2009-2015 rzecznik prasowy Polkowic i członek zespołu ds. współpracy z KGHM i projektów CSR; rzecznik prasowy II, III, IV, V Forum Ekonomicznego organizowanego przez Fundację na Rzecz Rozwoju Ekoenergetyki w Katowicach, współtworzyła też Departament Public Relations KGHM Polska Miedź SA.  Od kwietnia 2015 roku kieruje pracą zespołu odpowiedzialnego za komunikację i promocję Legnicy. Idee inteligentnych miast poznawała w Hiszpanii i Anglii. Stworzyła m.in. projekt promocji drożeń Legnica Smart City, a miasto nagrodzono tytułem „Inteligentne Miasto Roku 2015”. W 2017 ukończyła podyplomowe studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu o kierunku „Zarządzanie w sektorze publicznym” pod patronatem Centrum Badawczo-Rozwojowego Samorządu Terytorialnego. Interesują ją inteligentne rozwiązania dla miast, polityka różnorodności i CSR. Jest mężatką i ma dwójkę dzieci.

Robert Stępowski

Ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu terytorialnego oraz personal brandingu. Propagator wiedzy marketingowej. Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008). Autor corocznego raportu – „Wydatki promocyjne polskich miast i województw”. Od 16 lat: szkoli, wykłada, pisze i publikuje – jako: dziennikarz, autor książek i bloger. Jego liczne artykuły i komentarze publikowane były m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, na portalach Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF”, „Rynek Turystyczny” i Piśmie Samorządu Terytorialnego „Wspólnota”. Współpracował z radiową Jedynką oraz kierował działem online Radia Dla Ciebie (mazowiecka rozgłośnia Polskiego Radia) i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Jest autorem książek: „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012), „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014 i 2015), „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” (2014), „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” (2015), „Jak osiągnąć sukces” (2015), „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja” (2016) oraz współautorem publikacji „Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”, cz. 1 i 2. Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl

Gabriela Prokocka-Kazek

Uważa, że strategia to stan umysłu, a nie opasłe tomy opracowań, a w marketingu terytorialnym należy stawiać na komunikację opartą na emocjach i budowaniu relacji.
Działania marketingowe realizuje zgodnie z koncepcją maketingu 3.0, bo wierzy, że Ludzie bardziej poszukują wartości i niż „produktów”. Tak powstała m.in. kampania, promująca region, jako gospodarza Światowych Dni Młodzieży w 2016 r., której głównym bohaterem był 87-letni O. Leon Knabit z czerwonymi koralami na szyi, przekonujący, że młodość to stan ducha.
Pracowała przy tworzeniu Tożsamości Marki Małopolska. Zgadza się w zupełności, że „mądrość i fantazja w harmonii” to DNA tego Regionu. Zainicjowała i przeprowadziła wiele projektów, które tworzą markę Małopolski w obecnym kształcie: m.in. oficjalny fanpage na FB (jeden z najlepszych regionalnych profili w Polsce), rebranding i nową księgę znaku, powstanie departamentu Marki Małopolska w obecnej strukturze. Opracowała i wdrożyła System Koordynacji Marki, który obejmuje ok. 100 podmiotów i uwaga – działa!
Pracuje w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego od 4 lat. Odbiega jednak od utartego powszechnie wizerunku urzędnika. Myśli nietuzinkowo, wychodzi poza schematy, eksperymentuje z konwencjami i narzędziami marketingowymi. Nieustannie poszukuje nowych form wyrazu marketingowego i źródeł inspiracji.

Tomasz Walaszczyk

Account Manager w Firmie IPB Decoration odpowiedzialny za Dział Przestrzeni Miejskiej oraz E-Commerce na rynku Polskim. Specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej, budowania relacji i kontaktu z kluczowymi Klientami Firmy. Kilkanaście lat w branży eventowo-dekoracyjnej. Wyznaje zasadę: wysokie oczekiwania są kluczem do sukcesu.

Michał Raszka

10 lat doświadczenia zawodowego w public relations i dziennikarstwie. Rzecznik prasowy wielu instytucji i firm, m.in. szpitala, dużych spółek z branży usługowej i handlowej, twórca kampanii public relations, media relations, promocyjnych ponad 30 instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Doradca i teoretyk z zakresu zarządzania kryzysowego. Trener i wykładowca akademicki, komentator w branżowych mediach.

Marta Majewska

Marta Majewska, MBA, Z-ca Burmistrza Miasta Hrubieszowa i rzecznik prasowy. Odpowiada za politykę medialną i wizerunkową miasta.  Z zawodu adwokat, absolwentka Center for American Law Catholic University of Lublin and Chicago Kent College of Law. Koordynator ds. Współpracy pomiędzy Organizacjami Pozarządowymi, zawodowy  mediator sądowy. Mieszka i pochodzi z Hrubieszowa. Z tym miastem związała swoją  pracę na płaszczyźnie zawodowej i  społecznej. Dokłada wszelkich starań aby Hrubieszów był miejscem, w którym chce się żyć i do którego chce się wracać. Stoi na stanowisku, że fundamentem i gwarantem sukcesu naszej społeczności powinna być rozbudowana inicjatywa lokalna świadomego społeczeństwa obywatelskiego. Jest przeświadczona, że Hrubieszów stać na to aby dążyć do nowoczesnego i innowacyjnego rozwoju opartego na merytorycznym i konstruktywnym dialogu, wspartym środkami finansowymi pozyskanymi ze źródeł zewnętrznych i efektywnie wykorzystanymi. Uważa, że nie ma narzędzi i technik PR dostosowanych wyłącznie do specyfiki małych i średnich miast. Niemal wszystkie są za to skalowalne, można dopasować je do potrzeb i możliwości. Najważniejsza jest świadomość, że warto wykorzystywać PR nawet w niewielkim mieście.
Na co dzień pełniąc funkcję Z-cy  Burmistrza Miasta stara się przełamać w społeczności lokalnej utarty schemat, że najdalej wysunięte miasto na wschód nie może pozytywnie zaistnieć w kraju. Dąży do stworzenia nowego wizerunku swojego Miasta. Żyje z maksymą, że tylko ciągły i wszechstronny rozwój daje długie i szczęśliwe życie.

Agnieszka Hryniewiecka-Jachowicz

Agnieszka Hryniewiecka-Jachowicz jest obecnie partnerem w spółce Retpro Solutions sp.zo o. , zajmującej się doradztwem , sprzedażą i wynajmem oraz zarządzaniem nieruchomościami.  Ma 24 letnie doświadczenie w branży nieruchomości, od 2004 do 1 stycznia 2016 pracowała dyrektor zarządzający funduszami rynku nieruchomości Arka BZWBK, Fundusze posiadały w okresie działania nieruchomości komercyjne w wielu miastach w Polsce. Wcześniej w latach 1996-2004 dyrektor działu wycen i doradztwa w DTZ Polska Spółka z o. o (obecnie Cushman), wcześniej Henry Butcher Poland i doświadczenie w budownictwie. Absolwentka Politechniki Warszawskiej mgr inżynier budownictwa, ukończyła również studia podyplomowe Sheffield Hallam University ze specjalizacją wycena i zarządzanie nieruchomościami, posiada tytuł MRICS od 2002 roku.  Posiada polskie uprawnienia zawodowe Rzeczoznawcy Majątkowego, ponadto jest Akredytowanym Mediatorem RICS i egzaminatorem RICS oraz  pośrednikiem w obrocie nieruchomościami, a także jest na liście stałych mediatorów sądu gospodarczego w Warszawie. Agnieszka jest  wykładowcą w Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.

Katarzyna Kozłowska

Doktorantka Kolegium Zarządzania i Finansów w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również podyplomowe studia komunikacji finansowej i relacji inwestorskich w SGH oraz podyplomowe studia prawa na UW. Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów komunikacyjnych dla korporacji krajowych i międzynarodowych, spółek Skarbu Państwa, agencji rządowych, samorządów i grup medialnych.
Posiada unikalne kompetencje w zakresie zarządzania komunikacją strategiczną we wrażliwych społecznie  projektach inwestycyjnych i infrastrukturalnych. Prowadzi badania nad skutecznością komunikacji, którą rozumie jako tę, która osiąga cel zamierzony.
W latach 1998-2008 pracowała w Polskiej Telefonii Cyfrowej Era (dzisiaj T Mobile) gdzie odpowiadała za działania public affairs. W firmie Polkomtel S.A. pełniła funkcję zastępcy dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej uczestnicząc w procesie sprzedaży operatora. Jako menadżer ds. PR odpowiadała w spółce PL2102 za działania komunikacyjne dla projektu UEFA EURO2012. Pełniła również funkcję dyrektora komunikacji w spółce PGE EJ1, która realizuje projekt budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej oraz w Agencji Rozwoju Przemysłu.
Prowadzi firmę doradczą K2Katarzyna Kozłowska zajmując się m.in. integrowaniem grupy medialnej, projektami infrastrukturalnymi oraz doradztwem na rynkach Azji.

Tomasz Sadłoń

wójt Gminy Psary od 2010 r. Wcześniej przez 4 lata pełnił funkcję zastępcy burmistrza Miasta i Gminy Siewierz. Pracował także jako prezes Zarządu Spółki Akcyjnej „Zagłębiowska Agencja Rozwoju” i zastępca wójta Gminy Psary. Był także dyrektorem prywatnej szkoły językowej. Swoją pracę w samorządzie rozpoczął w Wydziale Rozwoju Starostwa Powiatowego w Będzinie.
Tomasz Sadłoń jest absolwentem filologii angielskiej Uniwersytetu Śląskiego. Ukończył studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie w administracji publicznej” na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz „Reklamę” na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Brał udział w licznych programach szkoleniowych m.in. „Nowoczesne Zarządzanie w Administracji Publicznej”, „Procedury pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej”.
Pod kierownictwem Tomasza Sadłonia do 31 sierpnia 2017 r. gmina Psary pozyskała fundusze na realizację 77 projektów unijnych i krajowych. O znacznej poprawie kondycji finansowej gminy świadczy również awans w rankingu samorządów czasopisma „Wspólnota”. Jeszcze w 2010 r. gmina Psary zajmowała 1447 miejsce, a obecnie znajduje się na 436 pozycji spośród 1559 gmin wiejskich w Polsce. W 2016 r. wójt gminy Psary został zakwalifikowany do finałowej 10 ogólnopolskiego konkursu na Wójta Roku organizowanego przez TVP1. Z kolei w 2017 r. gmina zwyciężyła w konkursie zorganizowanym przez największą gazetę na Śląsku – „Dziennik Zachodni”, w kategoriach gmina przyjazna mieszkańcom oraz gmina przyjazna środowisku. Konkurs skierowany był do wszystkich 167 gmin województwa śląskiego.