Zapraszamy do udziału w trzydniowej Konferencji poświęconej tematyce public relations w samorządach i administracji państwowej. Jest to najlepsza okazja aby wziąć udział w kilkunastu wykładach i warsztatach prowadzonych przez najlepszych praktyków PR w Polsce!

Najlepsi specjaliści i najbardziej aktualna tematyka to już od lat znaki rozpoznawcze Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Jej kolejna edycja to największe wydarzenie organizowane z myślą o samorządach i administracji w Polsce. Stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania najlepszych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.

W tym roku specjaliści w branży PR i marketingu spotkają się z uczestnikami w Krakowie w dniach 27-29 września 2017 r.

W Konferencji mogą brać udział wyłącznie:
1. Pracownicy Jednostek Samorządowych wszystkich szczebli.
2. Radni Samorządów Gminnych, Powiatowych i Wojewódzkich
3. Pracownicy Samorządowych Jednostek Organizacyjnych
4. Pracownicy Zakładów Budżetowych
5. Pracownicy Spółek Samorządowych
6. Pracownicy Instytucji i Organizacji Samorządowych
7. Pracownicy Administracji Państwowej

Koszt udziału w 3 dniach Konferencji:

1) Ceny obowiązujące do 31.08.2017 r.

- Pakiet konferencyjny bez noclegu – 550 zł

- Pakiet konferencyjny z noclegiem – 850 zł

2) Ceny obowiązujące od 1.09.2017 r. do 20.09.2017 r.

- Pakiet konferencyjny bez noclegu – 650 zł

- Pakiet konferencyjny z noclegiem – 950 zł

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 364 04 00 lub mailowo pod adresem biuro@prwsamorzadzie.pl

MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z XIII KONFERENCJI PR W SAMORZĄDZIE I ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ:

City placement: film w mieście – miasto w filmie i mediach
Robert Stępowski, Założyciel portalu MarketingMiejsca.com.pl

Noe i jego arka, czyli o kryzysach na poziomie samorządów
Adam Łaszyn, Prezes Zarządów Agencji Public Relations Alert Media Communications i MeritumLab

WYCHODZĘ NA DWÓR, A TU POLE… czyli o
(nie)wykorzystywaniu regionalizmów w promocji miast i regionów
Agnieszka Staniszewska, Zastępca Dyrektora Kancelarii Prezydenta Miasta Krakowa

 Smart City w praktyce – przykład Strategii Rozwoju Krakowa 2030
Jacek Woźniak, Zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta UMK

Dobra strategia dla miasta na przykładzie Strategii Kultury dla Miasta Rzeszowa
Dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Agencji Public Relations Exact
o

Jak i dlaczego angażować mieszkańców w usprawnianie usług publicznych?
Anna Karłowska, Członek Zarządu Fundacji „Napraw sobie miasto”

Tożsamość wizualna powiatów i miast powiatowych w Polsce
Piotr Dzik, Wykładowca ASP Katowice w katedrze Projektowania Graficznego

NaviParking, czyli jak sprawić, by parkowanie w mieście było prosteRozwiązanie problemu z perspektywy UXowca
Magdalena Betlińska, Product Owner i User Experience Designer EkinnoLab